Iemand ervaring met webwinkel ruitershop-online ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WillBokkers

Iemand ervaring met webwinkel ruitershop-online ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 11:00

Hallo ik zag een ruitershop,
en zag daar een mooi zadel staan maar omdat ik daar wat meer info van wou hebben belde ik ze.
Ze namen niet op reageerde om niks. pas een hele poos later een mailtje.
het telefoon nummer bestaat niet.
Maar ze hebben ook nog allemaal andere advertenties.
Ik vertrouw het niet echt iemand een idee.
Dit is hun link: www.ruitershop-online.be

Revanches

Re: Iemand ervaring met webwinkel ruitershop-online ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:42

HAR-->EA-GZ-Diensten

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:56

Joh, als je het niet vertrouwd, bestel er dan maar geen zadel!

De kans is natuurlijk aanwezig dat het zadel niet past, dan moet je hem retouren. Hoe lang duurt het tot je je geld terugkrijgt als ze nu al niet reageren?

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:44

ik heb hier pas besteld
de betaling ging mis vanwege mijn fijne internet dat uitviel midden in het ideal gebeuren.... waarop ik het probleem gemailt heb, en dezelfde dag gebelt werd door een vriendelijke mevrouw. De order stond vast, maar de betaling kon niet verwerkt worden, uiteindelijk alles prima opgelost en heb ik per mail de gegevens doorgekregen om een eigen betaling te doen via internetbankieren.
daarbij was een product niet meer op voorraad, en kreeg ik er een ander gelijkwaardig product voor inde plaats waar ik heel blij mee was.

mooie spullen ontvangen, en er mag gewoon geruild worden want mijn deken was te groot en (als het goed is, ik wacht nog:P) krijg ik een kleinere deken terug. verzendkosten zijn natuurlijk wel voor jezelf, en vanuit NL dus wat duurder naar Belgie.

ik had ook een zadel daar gezien, en heb de boommaat gevraagd welke ze vervolgens heeft opgemeten: te klein dus heb ik em niet gekocht.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 11:27

Hamont schreef:
Joh, als je het niet vertrouwd, bestel er dan maar geen zadel!

De kans is natuurlijk aanwezig dat het zadel niet past, dan moet je hem retouren. Hoe lang duurt het tot je je geld terugkrijgt als ze nu al niet reageren?

Verzending is 3 tot 5 werkdagen retourenboek hetzelfde je krijgt je geld wel terug staat der

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 11:29

FahyaFemke schreef:
ik heb hier pas besteld
de betaling ging mis vanwege mijn fijne internet dat uitviel midden in het ideal gebeuren.... waarop ik het probleem gemailt heb, en dezelfde dag gebelt werd door een vriendelijke mevrouw. De order stond vast, maar de betaling kon niet verwerkt worden, uiteindelijk alles prima opgelost en heb ik per mail de gegevens doorgekregen om een eigen betaling te doen via internetbankieren.
daarbij was een product niet meer op voorraad, en kreeg ik er een ander gelijkwaardig product voor inde plaats waar ik heel blij mee was.

mooie spullen ontvangen, en er mag gewoon geruild worden want mijn deken was te groot en (als het goed is, ik wacht nog:P) krijg ik een kleinere deken terug. verzendkosten zijn natuurlijk wel voor jezelf, en vanuit NL dus wat duurder naar Belgie.

ik had ook een zadel daar gezien, en heb de boommaat gevraagd welke ze vervolgens heeft opgemeten: te klein dus heb ik em niet gekocht.

Oké dan ga ik er ook bestellen heb net gebeld is een hele aardige vrouw idd. De eerste keer heb je geen verzend kosten :D

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:14

dat had ik dan niet geloof ik:P haha mazzel dus jij!

Daantje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:17

Het is sowieso altijd oppassen met internet.
Ik koop alleen als ik het ook op kan halen, zodat ik het product kan zien voordat ik het meeneem