Google, Bokt, Marktplaats etc. .. ik heb ze allemaal gebruikt in mijn zoektocht en het is er niet makkelijker van geworden.
Zóveel keus! Maar vooral; zoveel verschillen in positieve en negatieve reacties, met name hier op Bokt.

Daarom ben ik op het idee gekomen om deze poll aan dit topic toe te voegen, wat het een stuk makkelijker zou moeten maken om de juiste keuze te maken.
Omdat ik geen 'standaard' absoluut niet neerbuigend bedoeld paard heb waar makkelijk een zadel voor te vinden is en ik zelf ook geen standaard maat heb (19 inch), wat dit alles nog extra moeilijk maakt, zal ik even in het kort omschrijven wat ik zoek.
Eisen waar niet vanaf geweken kan worden. (liever geen discussies of 'waarom niet'-vragen over)

- 19 inch
- vanaf boommaat 40
- liefst VZH, Dressuur is eventueel ook een optie
- geen boomloos
- geen Wintec
- geen Massimo
Dit topic is puur bedoeld om mijn zoektocht voort te zetten en ideeën uit te kunnen sluiten of juist erbij te krijgen.
Op dit moment ben ik op de helft met sparen en om nog meer ellende te voorkomen, heb ik besloten om mijn budget te verhogen.
Beter 1 goed zadel dan nog eens 10 slechte.

Ik wil met behulp van deze poll (en natuurlijk het topic) wat meer helderheid krijgen.
Alvast harstikke bedankt voor het invullen!

Groetjes, [naam]
Dus als je zadel nu blijft liggen, niets aan veranderen
)
Maar echt ontzettend aardige kundige man!
Vriendelijk al helemaal niet. Maar misschien had ie z'n dag niet toen hij bij mij en m'n pony kwam of zo.