gezocht paardrijles op prive stal zoeterwoude...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mientjemies

gezocht paardrijles op prive stal zoeterwoude...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 21:43

aangezien ik sinds een aantal weken mijn eigen haflinger heb gekocht en ik zelf al enige jaren geen les meer heb gehad, wil ik toch weer gaan lessen.
mijn haflinger is een schat van een paard maar probeerd je gewoon graag uit ! heeft hiervoor een vrij lange tijd met autistische kindere rond gelopen en deed dit super goed.
bij mij moet hij alleen aan het werk en dit vind meneer niet zo leuk.
probeerd hier dan dus ook onderuit te komen door heel erg hard te galloperen door de bak of hier en daar een goeie gekke bok te geven.
aangezien ik een jaar of 6 geleden voor het laatst een les heb gehad op een manege en daarna er ook nog 2 jaar tussen uit ben geweest en verder alleen maar recreatief heb gereden ben ik wel weer toe aan een lesje.
wij beschikken op stal over een ruime buiten bak met verlichting.
graag zou ik 1 keer per week en misschien later 2 keer per week een les willen gaan nemen.
dit kan op de maandag woensdag donderdag avond en de dinsdag zaterdag en zondag overdag en in de avond.
als je iets weet of je kan zelf les geven stuur me dan even een prive berichtje !
hier dan graag ook de prijs in vermelden en welke dagen de mogenlijkheiden heeft.

groetjes michelle

heavenley

Re: gezocht paardrijles op prive stal zoeterwoude...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:50

he ik weet wel een aantal dames die les geven...maar weet niet wat jou budget is...ik kan evt als je wilt je ook helpen maar dat zijn geen dressuurlessen...gewoon samen leuk rijden lol met je knol

mientjemies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 22:15

heavenley schreef:
he ik weet wel een aantal dames die les geven...maar weet niet wat jou budget is...ik kan evt als je wilt je ook helpen maar dat zijn geen dressuurlessen...gewoon samen leuk rijden lol met je knol

hoii ja mijn budget dat is een hele goede... ik denk een 30 euro per uur dat dat wel me max is.
het zijn niet hele moeilijk lessen die ik moet hebben maar ik vind sommige dingen nog best moeilijk om te doen vooral met freek omdat hij zo lekker eigenwijs is haha :D ik wil voorkomen dat hij dalijk een loopje gaat nemen met mij of als een debiel door de bak heen denderd en ik hem niet meer stil krijg.
als ik zie hoe hij af en toe door de bak heen vliegt met nathalie op zijn rug dat is echt niet meer normaal hij blijft dan gelukkig wel aardig te sturen maar toch ik ben niet zo van het heel erg hard vliegen haha (A)

Melanybeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 23:49

Hoi,
Heb je al iemand gevonden? Ik wil zelf ook gaan lessen met een pony in zoeterwoude. Helaas kan ik niet in de tijden dat er dressuur les wordt gegeven op de manege.

Gr,