Heeft iemand ervaring met De Aerdenhoeve in Achterveld?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mijn_pre

Heeft iemand ervaring met De Aerdenhoeve in Achterveld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 09:09

Hoi,

De stalling Aerdenhoeve in Achterveld lijkt mij een hele mooie stalling omdat ze daar gebruik maken van Kuddestalling. Nou heb ik van 1 iemand een negatieve ervaring gehoord. Nou begin ik toch te twijfelen. Zijn er meer mensen met ervaring bij deze stalling?

Alvast bedankt!

Plukje

Re: Heeft iemand ervaring met De Aerdenhoeve in Achterveld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:38

Ik ben ook erg benieuwd. Op bokt kon ik één negatieve ervaring terugvinden. Ik ben onlangs wezen kijken en ik kon echt niets negatiefs ontdekken. Mijn merrie staat nu nog in de opfok, maar zodra ze oud genoeg is om naar huis te komen ga ik haar wel bij Arie stallen. We zien het wel. Ik denk dat er geen stal in NL is waar niemand iets negatiefs over heeft te vertellen. Voor een jong dier vind ik de kudde van Arie perfect.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:55

Moderatoropmerking:
Off topic verwijderd.Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

Anoeska27

Re: Heeft iemand ervaring met De Aerdenhoeve in Achterveld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:51

Ik ben vorig jaar wezen kijken, maar dat was inderdaad ook niet zo'n positieve ervaring. Ik was er op het afgesproken tijdstip en kon de eigenaresse niet vinden. Ze nam ook de telefoon niet op. Toen ik iemand op stal aansprak werd ik afgebekt omdat hij er niet werkte en wel wat beters te doen had dan mij te woord te staan. Ben dus maar weer weg gegaan.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:55

Anoeska27 schreef:
Ik ben vorig jaar wezen kijken, maar dat was inderdaad ook niet zo'n positieve ervaring. Ik was er op het afgesproken tijdstip en kon de eigenaresse niet vinden. Ze nam ook de telefoon niet op. Toen ik iemand op stal aansprak werd ik afgebekt omdat hij er niet werkte en wel wat beters te doen had dan mij te woord te staan. Ben dus maar weer weg gegaan.

Wat apart!
Ik had een afspraak met de eigenaar, maar hij was nog even bezig. Toen ben ik door twee pensionklanten en heel uitgebreid te woord gestaan. Uiteindelijk ben ik er zeker anderhalf uur geweest en hebben we heerlijk nog in het zonnetje zitten praten!

horseloverF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:50

ik heb daar les gehad 10 jaar zelfs
en ik kan je er heel veel informatie over geven *D
dus contacteer me als je informatie wilt
ik zal er wat informatie over geven
ik heb op ponykamp gezeten als er een was
en ik had altijd op een pony gezeten
en het is daar kei leuk.
dus contacteer me als je nog meer informatie wilt.

groetjes horseloverF