in stein zuid limburg staat een hengst,normaal staat hij op marktplaats maar zie hem nu niet ik denk dat het de vrouw is die dit topic geopendheeft succes [RPA] Criollo hengst
ValencianA66 schreef:
hallo criollo liefhebbers!
wie o wie beschikt er over een criollo dekhengst in Nederland?? graag ontvang ik contactgegevens
ik zie nu pas dit topic. Ik heb inderdaad een Criollo hengst staan. Niet gekeurd, omdat dat in Nederland niet mogelijk is. We zijn aan het denken om hem volgend jaar, of het jaar er op (ligt er aan hoe meneer zich ontwikkeld onder het zadel enz.) te laten keuren in Duitsland.
Momenteel staat hij bij mijn 2 reeds drachtige merries en heeft hij nog een andere merrie gedekt. Hij is en blijft super braaf, de meeste geloven zelfs niet dat het een hengst is, zo rustig is hij, ook als hij naast een weiland met andere merries staat.
Mag ik vragen waarom je op zoek bent naar een Criollo hengst?
ik heb een criollo merrie van 12 jaar oud, ik denk er over om haar te laten dekken, misschien komend voorjaar, maar dat is nog niet zeker... vandaar, ik had eigenlijk geen idee of er mensen met een criollo hengst in nederland zouden zijn, en naar duitsland gaan zag ik niet zo zitten!