Inbouwen Flair systeem regio NoordBrabant / Zuid Holland eo.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Inbouwen Flair systeem regio NoordBrabant / Zuid Holland eo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 11:26

Ik ben op zoek naar adressen van zadelmakers die bij mijn KN een Flair systeem (half) in zouden kunnen bouwen, gezien Arie Boer ermee gestopt is, mijn eigen vaste zadelmaakster het niet doet. Het andere adres dat ik vond en waarvan ik weet dat het goed zal gaan, zit aan de andere kant van NL en dat is zonder trailer gewoon niet handig. Nu wil hij wel komen, maar hij is ook op zoek voor me naar iemand die wat dichterbij zit. Een ander adres dat ik kreeg is van Mariska van Oest, staat ook heel erg goed bekend maar zit ook op anderhalf uur reizen van me vandaan....

Het paard staat in de regio Roosendaal, dus Noord Brabant West. Als iemand een adres voor me heeft, heeeel erg graag. WEL iemand waarvan je weet dat het Goed gebeurt, aan beunhazen heb ik niks, daarvoor is de rug van mijn paard me te dierbaar. :D

Anoniem

Re: Inbouwen Flair systeem regio NoordBrabant / Zuid Holland eo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 11:30

Ik heb geen adres, wel een vraag.

Waarom zou je dat willen laten inbouwen? Wat doet het? En kan het bij alle zadels (met boom uiteraard)?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 14:13

Ik heb meer aan een adres ;) dan aan vragen. :D Maar ik zal een poging doen. Eerste vraag: Omdat het volgens mijn zadelmaker een goede oplossing kan zijn voor probleempjes waar we nu tegenaan lopen. Het zorgt voor een betere drukverdeling doordat het paard de lucht weg kan drukken zodat er meer bewegingsvrijheid/schoudervrijheid komt. Je laatste vraag kan je beter in het Wow topic stellen vermoed ik, die mensen hebben ervaring met het systeem en ik (nog) niet, ik weet dat het bij mijn zadel (KN) kan, maar of het bij alles kan... Géén idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:15

Oké, dank je wel, duidelijk antwoord :)

Ik begrijp uiteraard dat je meer aan een adres hebt, ik hoop niet dat je het heel erg vindt?

Alsnog bedankt :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:38

HAR-->EA-GZ-Diensten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 08:48

Yamcha nee hoor, want als ik hier geen adres te pakken krijg ga ik zelf ook nog eens kijken in dat Wow topic. :D