Hallo,
ik kan eindelijk zeggen dat ik geweldige verzorgpaardjes heb met geweldige eigenaren, een combinatie waar ik echt een goed gevoel bij heb (Had nl de hoop al opgegeven). Nou hebben ze net een nieuw stuk grond, de stal ( of eigenlijk een schuur, metaal groenig golfplaatachtig aan de buitenkant) is opgeknapt en heeft de naam Dolce Vita gekregen. Maar, ZE HEBBEN NOG GEEN NAAMBORD! schandalig natuurlijk.
Nou ben ik op zoek gegaan op internet naar diverse naamplaten, moet eigenlijk minimaal 1 meter lang zijn, anders valt het in het niet, maar ik heb niet meer als +/- 60 euro te besteden hiervoor. Ik zat aanvankelijk te denken aan een houten naamplaat (met schors of in ieder geval de jaarringen goed zichtbaar, in de breedte of de lengte, maakt niet zo uit) maar zodat het een beetje een natural look heeft, maar dit komt dus mooi niet in mijn financiele straatje...
Hebben jullie tips voor alternatieven? Ik ben zelf niet zo heel handig met dit soort dingen en ik wil dat het er professioneel uit ziet en in weer en wind kan blijven hangen maar toch een landelijk uiterlijk heeft.
Alle tips zijn welkom!