Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Hinke schreef:@tamadine en polly: doen zij het helemaal zelf, of hebben ze iemand die helpt?
@mindfields: dat wilde ik eerst wel, heb het bij mijn haf ook zelf gedaan, maar dit paard is toch wat gevoeliger en heftiger en ze heeft soms de neiging om te steigeren als ze iets niet ziet zitten. Ik laat het dan toch liever helemaal doen door iemand die echt ervaring daarrmee heeft en precies weet hoe je dat op moet lossen. En als ik er een paar keer af val tijdens het beleren durf ik er zelf straks ook niet meer op!
Tamadine schreef:Suelza (naam op bokt is dat, echte naam elise) doet het helemaal zelf.

Hinke schreef:@maris89: dank voor je tip! Maar hij heeft dus vooral ervaring met voor de kar beleren?
Ben toch tot de conclusie gekomen dat ze voor het echte inrijden echt even naar iemand anders toe moet. De basisdingen kunnen we zelf wel doen, maar het inrijden ga ik niet zelf doen. Blijf dus nog even zoeken.
.