Nieuwe instructeur?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suzotje

Nieuwe instructeur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 20:52

Hay allemaal,

Ik dacht ik start even een topic want ik ben min of meer opzoek naar een nieuwe instructeur. Ik blijf op dit moment op een bepaald punt hangen en heb het gevoel dat ik met instructeur van nu er niet verder mee kom. Ik wil graag doelbewust naar een wedstrijd toe trainen en wil niet constant horen dat het perfect is, want dat is het nooit, verbeteren kan altijd! Ik wil op een hoger niveau komen. Dus ben eigenlijk opzoek naar iemand die zelf heel wat ervaring heeft en zich kan verplaatsen in de gene op de bok en je zo verder kan helpen. Het liefst in provincie utrecht/gelderland.

Jullie suggesties?

Groetjes

BarbaravdW

Re: Nieuwe instructeur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:13

Edwin Stok? Heb nu een jaar gelest bij hem en nog niet gehoord dat het perfect was :) (kan ook iets over mij zeggen natuurlijk). Motto: 'er valt altijd iets te leren, altijd iets te verbeteren'.

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 21:36

BarbaravB schreef:
Edwin Stok? Heb nu een jaar gelest bij hem en nog niet gehoord dat het perfect was :) (kan ook iets over mij zeggen natuurlijk). Motto: 'er valt altijd iets te leren, altijd iets te verbeteren'.

Kan je me daar wat meer over vertellen? Eventueel via PB! :D

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:43

BarbaravB schreef:

Goh toevallig aandelen om overal reclame voor hem te maken.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 07:07

@ ardo_iggy: nee hoor, het is mijn instructeur en ik ben heel blij met hem! TS zoekt een goede instructeur, ik ken er een, 1 en 1 en 2, voila :) En als andere mensen andere instructeurs kennen, zal TS denk ik heel blij zijn met meer namen en ervaringen, zodat er keus is!

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:52

Jan Beijerman, Henk Oosterink, allebei Gelderland en rijden allebij zeer verdienstelijk in de sport.

Violaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:58

Van wie heb je nu les? Wat zijn je ambities. Er zitten in onze omgeving best heel wat leuke en kundige instructeurs.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 01:05

Hey,
zag toevallig je topic, maar ik denk dat je zelf meer uit je lessen kan halen dan je nu doet.
Ik ben met die instructeur Z geworden met een pony die niks kon, en ik zelf ook niet.
Zeg hem gewoon dat je het niet goed vind, deed ik ook.
En zeg hem wat je leren wilt.
En vertel hem wat voor een reacties je krijgt op wedstrijden, wat wel en niet goed is.

Ik reed al M en had nog nooit gegaloppeerd en heb toen gezegt dat ik dat wou doen, omdat het in de proef niet goed ging, twee lessen mee bezig geweest, maar ponylief doet het wel, en nu ook de oefeningen voor het ZZ.
(slange volte met drie bogen en voor elke boog een galopwissel)
En de lessen zijn idd vaak het zelfde, maar als je een wending moet rijden, dan heeft het geen nut om het maar 1 keer te doen. Als je iets goed wilt oefenen, dan moet je vaak herhalen.
En dat is ook zo voor de overgangen, achterwaarts enz.

Maar kun je niet op woensdag gaan rijden?
Dan geeft Miralda les en die geeft heel anders les, ik vond het persoonlijk met Tor saai en Tor werdt heel vervelend bij haar, maar ik denk dat ik met het tandem wel meer aan haar lessen heb.

En anders heb je Henk Versendaal nog, rijdt zelf ZZ en kan goed les geven.

djk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 18:52

misschien bied iemand zich wel aan op marktplaats op marktplaza.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:52

Miralda Otten schijnt ook goed dressuurles te kunnen geven.
jij hebt mazzel, keus genoeg daar in die omgeving!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:54

HTM schreef:
slangenvolte met drie bogen en voor elke boog een galopwissel

:D die oefening deed ik zelf ook thuis om te oefenen van de M naar de Z.
Makkelijker dan op de diagonaal wisselen ;)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:38

Ik verplaats dit topic van AR naar EA-GZ diensten.