Van 29 september t/m 3 oktober ga ik samen met een vriendin een lang weekend weg met paarden. Tenminste dat is de bedoeling. Door omstandigheden heb ik geen vervoer meer, maar wil nog steeds erg graag weg. Ik heb zelf geen geschikte auto of trailer tot mijn beschikking. Heb ook al bij enkele paardentaxi's geïnformeerd, maar daar tot op heden nog niets van gehoord. Dus ik zoek voor de heen en terug reis, iemand die mij kan & wil brengen en/of halen. Er is eventueel ook mogelijkheid om zelf het weekend met paard mee te gaan, tegen een overnachtingsprijs van €100 voor zowel jezelf als je paard. Hierin is eten ook inbegrepen. Voor meer informatie kan je me een PB sturen
De precieze bestemming word alleen gemeld via PB, maar ik sta in Bergschenhoek en de eindbestemming is in de buurt van Arnhem.
vlaardingse paarden taxi even bellen. Voor een paarden taxi goedkoop, ze zijn vriendelijk en veilig. Camera in zowel de trailer als veewagen. Hij heeft mijn merrie naar de kliniek gereden. Avond ervoor gebeld en in de ochtend stond die klaar. En op kort termijn ook mijn veulen naar de opfok gebracht.