Stal met uitrijmogelijkheden omg. Alphen a/d Rijn/Bodegraven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happy123

Stal met uitrijmogelijkheden omg. Alphen a/d Rijn/Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 18:43

Hallo,

Mijn pony wordt al een jaartje ouder en eigenlijk wil ik alleen nog maar buitenritjes met hem doen, sta nu op een dressuurstal waar er geen mogelijkheid tot buitenrijden is, omdat deze stal aan een hele drukke weg ligt.

Ik zoek een stal in Alphen aan den Rijn zo dicht mogelijk bij de Zegerplas.....of een stal in de buurt van Alphen aan den Rijn /Bodegraven/Reeuwijk waar ik goede uitrijmogelijkheden heb.

Heeft iemand een goed idee???

Alvast bedankt!!!!

Martine

Re: Stal met uitrijmogelijkheden omg. Alphen a/d Rijn/Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:55

VSW -> EA-GZ

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 00:37

Op de Kortsteekterweg zitten een paar kleinschalige stalletjes en een grotere, hoef je alleen het tunneltje onder de N207 door en op de Achtermiddenweg zit Pretfort, wat groter maar goed buiten te rijden vanaf daar omdat het een doodlopende straat is. Via de Treinweg en het ruiterpad langs de N207 zit je ook vrij dichtbij de zegerplas. Alphense ruiters zit aan de Westkanaalweg aan de golfbaan, maar hebben meen ik een fikse verbouwing aan de gang, verderop in de Westkanaalweg zitten nog twee kleinere stallen. Dat stuk van de weg is bestemmingsverkeer, dus ook eerg rustig..

Verder zit in Woubrugge nog de Helena Hoeve, qua buitenrijden echt ideaal daar, je zit zo in een compleet autoloze polder tussen Woubrugge, Koudekerk en Leiderdorp. De straat is autoluw, want is doodlopend ook.

KirstenxxH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:37

hippisch centrum bodegraven een heel lang betonpad en heel lekker buitenrijden ik rijd er zelf ook

happy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 06:55

Bedankt voor jullie reacties!! Ben bij de Alphense Ruiters geweest, maar dat vind ik echt veel te groot....en inderdaad zijn ze daar een complete verbouwing aan het doen en is het op het moment een soort wespennest, omdat er een grote ruzie is waardoor er van de "kampjes" ontstaan. Niet mijn ding dus! Ik heb mijn pony voor mijn ontspanning ;) . Die kleinere stalletjes aan de Kortsteekterweg vind ik wel interessant. Lekker dichtbij! Ga ik nog wel ff uitzoeken waar die precies zitten!

HCB heb ik vroeger jaren gestaan.....ook niks voor mij. Maar bedankt voor je reactie.

Puck1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:13

Dit zal vast een veeeeeel te laten reactie zijn maar heb je inmiddels een stal gevonden? wij hebben op de zuivelboerderij ook nog plekken en je zit ook zo bij het meer. ik rij zeker 2 x in de week naar het meer toe :-)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:28

www.lonestar-westernstable.nl (ook voor niet westernruiters leuk!)

Binnen vijf minuten kun je heerlijk kilometers maken in de polder achter de manege!
Vergis je niet; je kunt echt een heel eind op weg (er zijn ook van die knooppunten te vinden).