Gezocht: Stalling omgeving Lochem (achterhoek)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Gezocht: Stalling omgeving Lochem (achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 10:31

Hallo,

Voor mijn paard ben ik langzaam opzoek naar een nieuwe stalling. De stalling waar ik nu sta heeft de prijzen weer omhoog gegooid, waardoor ik mij momenteel aan het orienteren ben voor andere stalling. Mijn wensen zijn als volgt.

-stalling binnen een straal van ong. 15km van lochem
-buiten en eventueel binnenbak aanwezig
-veel weidegang
-'s nachts binnen
-het liefste met uitrij mogelijkheden (bos,heide etc.)
-springmaterialen aanwezig
-op basis van volpension
-prijs onder de €250

Ik hoor het graag! :) Wensen kunnen nog bijgesteld worden.

Anoniem

Re: Gezocht: Stalling omgeving Lochem (achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:42

Ik weet niet hoe het bij ons zit met evt. wachtlijst op dit moment, maar niet geschoten is altijd mis. Zie www.eik.nl
Mooier kun je bijna niet zitten om uit te rijden. Volpension paard ligt wel iets boven je richtprijs, maar pony ligt er net onder.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:13

In de buurt van de Dennendijk (Vorden) zitten er een aantal. Iets verderop in die hoek heb je ook nog stal Gotink zitten.
Aan de Vordenseweg heb je ook nog pensionstal 't Venne zitten. Verder kun je informeren bij de boer aan de Dollehoedsdijk 8. Hij verhuurt ook 1 of 2 stallen aan particulieren.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 23:07

Bedankt voor je reactie! Ik zal binnenkort eens even langs die weg gaan fietsen, helaas heeft geen van allen een website waar ik op kan kijken. :)

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:50

Wij hebben nog 2 stallen vrij in markelo, aan de voet van de herikerberg.
als je meer info wilt hebben PB maar even.

BjornNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:11

Misschien is manege Snorrewind Markelo een goed plekje zelf woon ik in lochem aan de weidemolenlaan en rij ik bij manege Snorrewind het is een mooie manege met 3 binnenbakken 2 buitenbakken en veel weides 1 van de binnenbakken is voor de Pensionklanten Gezellige kantine Voor meer informatie kun je kijken op http://www.Snorrewind.nl alleen de prijs voor een paard is 15 euro boven je budget