Site met Scapa dekjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Site met Scapa dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 09:55

Ik ben bezig met een site met een overzicht van alle Scapa dekjes en setjes.
Wie er nog foto's heeft kan deze via pm naar mij sturen! Wel goede en duidelijke foto's, bijvoorkeur niet op een paard.

Haha..

Wel ook de link erbij vermelden: http://scapa.weebly.com/

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:38

Als je zo'n scapa site maakt kan je misschien beter de echte scapa namen doen, dus navy/silver ipv blauw/grijs.
Vind het zo nogal ononverzichtelijk overkomen en foto's zonder paard kan je op google ook wel vinden dus denk dat het een beetje een nutteloze site is zo.. :o

Desondanks, veel succes!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 15:52

CoronaLime schreef:
Als je zo'n scapa site maakt kan je misschien beter de echte scapa namen doen, dus navy/silver ipv blauw/grijs.
Vind het zo nogal ononverzichtelijk overkomen en foto's zonder paard kan je op google ook wel vinden dus denk dat het een beetje een nutteloze site is zo.. :o

Desondanks, veel succes!

Misschien even iets beter kijken? Want ik gebruik alleen de hoofdkleuren om onderscheid te maken ertussen.
Ik hou voor de dekjes/sets ook wel de officiële namen aan (althans, voor zover bekend, maar daar wisselen de verschillende sites nog in, dus ik weet het niet 100% zeker), maar ik moet toch op een manier onderscheid kunnen maken in alle kleuren in het menu. Anders heb je 1 grote site met foto's. Dat had je ook gezien als je de pagina's geopend had (??).
En met paard mag uiteraard ook, maar die heb ik nu ook niet, dus dat wijkt dan zo af.. dus dat is dan niet zo mooi.

Er wordt nog druk gewerkt aan de site met foto's. Dus als mensen toevoegingen willen doen..

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:54

Nouja ik wou je alleen een tip geven omdat dit niet echt de moeite waard lijkt.

Als ik de kleur van een scapa dekje wou weten zou ik het eerder via google zoeken. Denk dat je je met zo'n site ook beter kan richten op ''hoe staat dit dekje op welke kleur paard'' aangezien je de kleuren via google wel kan vinden :)

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 16:02

Nou, dat valt nog bar tegen hoor, als je op Raspberry zoekt, dan vindt je 6 verschillende kleuren fuchsia er ook bij.
Enniewees, jammer dat jij het niet handig vindt en Google beter acht :) Dan kijk je er niet naar.

Paperboy

Re: Site met Scapa dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:20

Ik vind het een leuke site, en heel overzichtelijk. Wist niet eens dat er zoveel kleuren waren.....
Leuk bedacht! Geen toevoeging, maar ga jou site in de gaten houden wil over een poosje weer een scapa dekje kopen. Kan ik hier mooi even neuzen!

Zarah_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:25

Ik vind het mega handig, want via Google kan ik er écht niet wijs uit worden welke kleuren er allemaal zijn hoor.. :7
Als je alleen al kijkt naar hoeveel kleuren blauw er wel niet zijn, allemachtig.. dan had Google mij niet echt verder kunnen helpen denk ik.

Heul handig dus deze site! :j Alleen niet zo fijn voor m'n portemonnee, want heb nu net nog een paar hele gave kleuren ontdekt die toch eigenlijk echt niet in mijn collectie kunnen missen.. :+

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:58

Ik heb berichten verwijderd die zwaar offtopic waren. Verder:

[PP]->[HAR]

Marritk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:47

Verkoop je deze spullen ook of laat je alleen zien welke kleuren er zijn?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 06:21

Marritk schreef:
Verkoop je deze spullen ook of laat je alleen zien welke kleuren er zijn?

Ik laat alleen de kleuren zien, maar op vrij veel foto's kun je nog zien waar ik de foto vandaan heb dus wie weet slaag je daar.

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 06:44

Ik ben zelf ook een fan van Scapa maar vraag me af of je die foto's zomaar mag gebruiken.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 08:49

natascha44 schreef:
Ik ben zelf ook een fan van Scapa maar vraag me af of je die foto's zomaar mag gebruiken.

Nou ja, ik denk dat zo'n bedrijf er alleen maar baat bij heeft. Als hun copyright nog in de foto's staan, dat men weet dat ik de foto bij bedrijf x gevonden heb en dus daar te koop is.
Maar ik doe er nog wel even een mailtje achteraan voor de zekerheid :)

SammieJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:10

Leuke site!
En mooie afbeeldingen van de dekjes etc.

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 14:02

Lijkt me verstandig :-)

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 15:17

Helaas was Agradi er niet zo blij mee. Dus dan moeten we een andere oplossing gaan zoeken. Wel jammer, want behalve dan het plaatje gebruiken en te laten zien welke kleur welke is.... konden ze dat niet toestaan. Balen....
Dus nu maar alle foto's insturen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:22

Wil je foto's van de dekjes in nieuwstaat, want anders heb ik er wel een paar die je mag gebruiken.
Heb er sowieso een stuk of 6 te paard, maar da's niet de bedoeling, geloof ik he....?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 15:33

Jaan81 schreef:
Wil je foto's van de dekjes in nieuwstaat, want anders heb ik er wel een paar die je mag gebruiken.
Heb er sowieso een stuk of 6 te paard, maar da's niet de bedoeling, geloof ik he....?

Nou, we kunnen nu alles gebruiken. Te paard of niet. Nieuwstaat of niet. Het moet wel een goede duidelijke foto zijn. Zeker de nieuwere dekjes van Scapa hebben ook veel meer logo's/kleurtjes etc onder het zadel, dus dat is wellicht lastig.
Maar alles wat je kwijt wilt, stuur deze kant maar op. Ik zal mijn kast ook gaan leeg halen en de boel op de foto zetten :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:32

Aangezien de TS foto's zoekt en dit aan Bokkers vraagt, wordt er een dienst gevraagd van Bokkers en is het geen informatief topic..
Daarom wederom een verplaatsing.

HAR-->EA-GZ Diensten.