Wie kent oxer ruitersport.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffie83

Wie kent oxer ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 17:33

Hoi iedereen.

Nu wil ik iets vragen wie heeft ooit iets gekocht bij de oxer in rossem.
Ik in het verleden wel nu niet meer de bestelling wordt nooit geleverd.
En gaat er iets kapot is het je eigen schuld jaja of mijn nieuwe wintec singel, zomaar brak hij brak van binnen nog wel.
En dan nog doodleuk zeggen,het zal wel aan jou liggen,ja tuurlijk die singel was van elastiek van binnen kon ik niet zien zat zon dikke hoes om heen.
Nee nooit meer en ook nog eens vreselijk duur nooit geen mooie opruiming en nog altijd die oude troep nooit leuke nieuwe dingen.
Voor mij links en rechts via internet als ik wat zie dan bestel ik het en dat ging echt super altijd.
Ook mijn halsters en touwen van oxer merk waren zo stuk. _-:( .
Slechte zaak hoor en weinig willen doen voor de klant,en bestel er maar iets geleverd krijg je het niet bah :n

meintje

Re: Wie kent oxer ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:29

Wat wil je nu precies?
Wil je je verhaal kwijt of heb je echt een vraag?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:02

Ik heb hier in het verleden wat besteld en was erg tevreden over de service. :j

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:18

TAO-->EA-GZ-Diensten

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 23:34

meintje schreef:
Wat wil je nu precies?
Wil je je verhaal kwijt of heb je echt een vraag?

Mijn vraag is wie heeft er ervaringen mee ;) .

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:57

de enige ervaring is die ik weet .
is dat ik een zo goed als nieuw dressuur zadel had liggen . ( n kieffer wel te verstaan . )
deze wilde ik inleveren voor een 2e hands zadeltje omdat die dressuur zadel niet paste .
wilde ze dat ik nog bij betaalde ook .
stelletje gekken daar .
en verder vind ik de rest ook vrij prijzig

paardengek06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:04

Hoi,
Kent misschien iemand hier Christel van der Schans zij is de dochter van Woutjan en mijn broer vind haar best wel leuk alleen weten hij niet hoe hij met haar in contact moet komen dus ik dacht probeer ik het hier haha :)
Maar de Oxer heb ik nog nooit van gehoord sorry!
Groetjes

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:15

Ik heb daar vorig jaar een nieuw vzh zadel gekocht (wel aardige en nette man) na 2 mnd verschoof hij telkens en klapte aan de achterkant toen heb ik hem weer opgebeld en hij had de boom aangepast maar ik moest wel 75 euro betalen en dat vond ik niet echt netjes.
Ik vind eigenlijk dat het een beetje service is om hem aan te passen na zo'n korte tijd en daarom ga ik daar niet meer naar toe........en nog ben ik niet echt tevreden over het zadel.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 15:32

wopkelover schreef:
de enige ervaring is die ik weet .
is dat ik een zo goed als nieuw dressuur zadel had liggen . ( n kieffer wel te verstaan . )
deze wilde ik inleveren voor een 2e hands zadeltje omdat die dressuur zadel niet paste .
wilde ze dat ik nog bij betaalde ook .
stelletje gekken daar .
en verder vind ik de rest ook vrij prijzig

Ja daar begint het al mee, je moet altijd bijbetalen.
Mijn zadel was een kadet maar mijn paard bleef me afgooien.
Ik erop zonder zadel niks aan de hand meer,hij kwam de oxerman.
toen zadels meegebracht die wintec leek me wel wat.
Op het paard en er mee gereden zat lekker,spullen erbij singel dekje en beugels en riemen.
Toen de prijs ik zij tegen mijn man zou je dat wel doen,is echt prijzig hoor.
hij zij je moet een zadel hebben,lijkt me een betrouwbare man.
Zucht dat was het met het geld,prijs inclusief service en andere aanpassingen €900 euro.
Een half jaar later ik had een wintec singel mijn vriendin,was aan het opzadelen knap de singel brak.
Ik ermee terug met haar en de stijgbeugel riemen,hadden na een week al kale plekken.
Wat kregen we te horen ja slecht onderhoud en nalatigheid.
Mijn man kwam later dat wordt een nieuwe singel.
Nieuwe singel br leer,paste ook goed een tijd ging voorbij en toen scheurde mijn singel stoten in.
Het was volgens de smid gewoon nep leer.
In tussen was mijn andere paard overleden,mijn man zij nu moet je dat laten ,maken ik zij ik ben dat echt zat nu.
Toen heb zadel van mijn overleden paard erop en het paste als gegoten zit ook beter.
Bij mijn overige spullen van hun,alles in no time kapot,weinig leuke aanbiedingen.
En slechte service je krijgt nergens garantie op terug als er iets is.
En dat je bij een kieffer bij moest betalen is ook ronduit absurd.
Wat denkt hij wel,die spoort werkelijk niet.
Eind van de maand mijn eigen ruitersport spullen zaak als ik dat zou mag zeggen.
Dan heb ik veel tegen lage prijzen en de helft goedkoper dan oxer ruitersport let wel we beginnen pas.
Maar we zijn nog met een klein assortiment maar dat wordt wel uitgebreider.
Oxer is gewoon duur en weinig leuke nieuwe dingen komen ,er binnen. :j

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:28

Ik begrijp niet net als een voorganger van mij niet helemaal wat je nu met dit topic wil.
Het is namelijk niet netjes om iemand zo via internet neer te zetten, die zich niet verdedigen kan.

Als je ervaring van mensen wilt weten, dan kun je die gewoon vragen, maar om daar dan bij te zetten dat je hun aanbiedingen niet leuk vindt, heeft daar vrij weinig mee te maken denk ik.

En als iets na een bepaalde tijd kapot gaat krijg je ook niet altijd meer de garantie van de leverancier.

En reclame maken voor je eigen zaak kan bij EA-CO, dat is hier niet de bedoeling.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 13:40

HTM schreef:
Ik begrijp niet net als een voorganger van mij niet helemaal wat je nu met dit topic wil.
Het is namelijk niet netjes om iemand zo via internet neer te zetten, die zich niet verdedigen kan.

Als je ervaring van mensen wilt weten, dan kun je die gewoon vragen, maar om daar dan bij te zetten dat je hun aanbiedingen niet leuk vindt, heeft daar vrij weinig mee te maken denk ik.

En als iets na een bepaalde tijd kapot gaat krijg je ook niet altijd meer de garantie van de leverancier.

En reclame maken voor je eigen zaak kan bij EA-CO, dat is hier niet de bedoeling.
ik mak nog geen reclame ik moet nog beginnen lees de tekst eens beter.

Iets na lange tijd kapot?.
Het ging al snel kapot en heel snel maar wat wil jij nu eigenlijk zeggen.
Er is ook een topic over piaffe en divoza dus wat zeur je nu :+

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:34

En zo zijn er heel veel topics, maar deze gaan over de service/levertijd van bedrijven, en niet echt over de spullen die ze aanbieden.
En ik zeur niet, misschien moet jij iets duidelijker zijn over wat je wilt met dit topic, want alleen maar mensen afkraken is hier niet de bedoeling.
En je typt zelf dat de singel na een half jaar stuk ging... Dat vind ik een tijd.
Maar ook daarover verschillen de meningen.

Wat ik je probeerde duidelijk te maken is het niet de bedoeling dat je hier een ander gaat af lopen zeiken, en daarna zeggen dat je het zelf gaat doen maar dan beter, want dat weet je nog niet want je bent nog niet begonnen.

Je zou het zelf ook niet leuk vinden als er over een jaar z'n soort topic over jou staat of wel???