Pensionstal in Friesland.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xjezzel

Pensionstal in Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 18:31

Heey allemaal,

Omdat ik toch wel aan een paardje wil beginnen, leek het mij eerst verstandig om op internet voor wat pensionstallingen te kijken.
Weten jullie nog een paar rondom Franeker?

Groetjes, Jessie

Martine

Re: Pensionstal in Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:41

VSW -> EA-GZ

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:45

Stal Hettinga in Franeker, vlakbij Franeker bos, binnenbak, voor de rest heb ik geen info.
In Harlingen zit Horsea, die heeft veel luxe faciliteiten, en ikzelf sta op een stal in Herbayum, Griene greide heet die. Buitenbak, ruime boxen die net gerealiseerd zijn. Paarden komen elke dag buiten mits het niet stortregent, mesten moet je zelf doen. Kleinschalig. 160,00 id maand incl hooi en stro. Ik geloof dat hier nog een box vrij is. Als je hierover meer wilt weten kun je het me wel vragen, vraag ik het even voor je daar :)

melanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:45

ik sta in lutje lollom, is nog niet helemaal klaar, maar wordt voor de winter allemaal gerealisserd. er komen ruime boxen, nieuw, afspoelplaats, all-weather bak. ze komen zomers 24/7 buiten en in de winter 's avonds alleen op stal. er is een paddock. er is springmateriaal aanwezig nu en een stuk land waar we nu in rijden totdat de bak klaar is. ligt op loopafstand van manege de welle. voer moet je zelf kopen. mesten wordt voor je gedaan. ik betaal 125 euro voor een paard incl mesten, hooi en stro, binnen buiten zetten enz

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:07

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 16:36

Waar ik rijd, hebben ze sinds kort ook meer pensionstalling.
Er is binnenbak, buitenbak, zomer weidegang en 's winters komen ze ook elke dag buiten.
Het zit tussen Tzum en Welsrijp, voor meer info pb

Neddingirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:44

hey mensen,

ik ga met mijn paard in september 2013 verhuizen naar Twijzel in Friesland. heeft iemand van jullie aanbevelingen of zelfs een eigen stal waar ik mijn paard zou kunnen stallen. het is een zwarte merrie 164 groot. ik zelf ben recreatieruiter in richting dressuur. heb ook ervaring met Horsemanship en zou graag bij mensen en paarden willen stallen die de zelfde interesses hebben. als iemand wat weet hoor ik het graag.

mvg Nadine