wie heeft een goed adres of ervaringen met kraken van je paard ik kom zelf uit gelderland dicht tegen den bosch aan maar ik heb egt alles voor me paardje over
Op stal bij mij komt een vrouw die fysiotherapie voor paarden en osteopathie heeft gevolgd. Zij doet haar werk erg goed alleen zit ze niet in de regio Den Bosch.
En de ervaring met 'kraken' is goed, ik heb diverse mensen door de jaren heen bij mijn paard gehad, gewoon preventief of checken of alles nog steeds goed gaat. Paard geniet soms zichtbaar vd behandeling. Diverse paarden op stal hebben na blessures of zware inspanningen heel veel baat bij de behandelingen en menig paard heeft er een ander zadel of andere manier van rijden aan over gehouden.
niet altijd kunnen wij aan de buitenkant zien wat er aan een paard mankeert terwijl we wel het idee kunnen hebben dat er 'iets' niet klopt. Ook een dierenarts kan niet alles nakijken en dan is een osteopaat een goede aanvulling op de behandeling.
Hee Ik ga donderdag 15 september met mijn pony naar de dieren kliniek in bodegraven mijn stal eigenaar wouw naar de rug van mijn pony en is letterlijk de stal uitgevlogen voor zijn eigen veiligheid groetjes anouk