Wij zijn bezig met een nieuw huis in Aalsmeer. Hierbij zijn paardenboxen, paddocks en buitenrijbaan aanwezig.
We willen enigzins de mogelijkheden bekijken om wat stallen te verhuren. Het is echter wel kleinschalig. Het betreft een woonhuis met aantal stallen en een verlichte en gedraineerde 20 bij 40 meter buitenbak. Overwegen om in opslag een binnenbak van 20 bij 40 meter te maken.
Alles ziet er super netjes uit. Mocht je wens er niet bij staan, dan kun je het ook aangeven
paddock ruime en schone stallen buitenbak weidegang Onbeperkt ruwvoer mesten poets/wasplaats buiten en binnen zetten eigen krachtvoer klaarzetten in bakjes wagen en traileropslag evt tegen kleine meerprijs
mirgino
Geplaatst: 01-09-11 17:42
ik heb de poll ingevuld. maar denk dat je met 225 heel goedkoop zit in die buurt
mijn stalling kost 225 ruime stal, paddock,incl mesten ,buiten/binnen zetten ,dekenwissel,4x voeren [ en drollen uit de stal bij elke voerbeurt] slechte bak, s`zomers te zwaar en s`winters te nat wel leuk buitenrijden,en bak bij buren stukje verderop kantine met koffie/thee apparaat, wc,genoeg ruimte voor je spullen. trailerstalling buiten gratis ,binnen 200 euro per jaar.
playboysches
Geplaatst: 04-09-11 13:56
dat klinkt erg leuk! Is het aan de boskant of aan de andere kant van Aalsmeer? Ik denk dat je echt wel heel goedkoop bent met wat je wilt aanbieden. Zeker als je ook een binnenbak wilt gaan maken. Dan wil ik ook bij jou op stal komen staan...