Twee weken geleden 6,75 per baal en thuis bezorgd.
Marsu
Geplaatst: 31-08-11 16:42
Vlas kan je bij de meeste fouragehandels kopen. Bijvoorbeeld Treurniet in Lansingerland. En qua prijs, zo'n beetje wat Ariebren schrijft. Scheelt ook hoe veel je in een keer afneemt, als je in 1x een pallet afneemt zal het wat schelen.
Nic001
Geplaatst: 31-08-11 16:43
Bij van der Weijden in Leidschendam.. http://www.veevoederhandel.nl/ Bezorgen ook! Prijs weet ik ff niet..gewoon even bellen.
ik betaalde laatst 6euro/baal geleverd of zelf gehaald maakt bij mijn handelaar niets uit
Ariebren
Geplaatst: 31-08-11 16:50
Leuk, Belgie. De vlas in Nederland komt uit Belgie. Mijn paarden beginnen zelfs al een beetje Bels te praten. Zo van; allee manneke, gaan we nog buiten wandelen ?? Dus dan voor 6 euro is duur in Belgie. Is dat ex of incl btw ?
Ja bij treurniet had ik al op de site gekeken stonden echter helaas geen prijzen bij.. Worden de transportkosten dan niet hoger als je vanuit Belgie naar NL laat komen.....
petitparis
Geplaatst: 31-08-11 16:57
incl. weet ook plaatsen waar je 50cent minder betaald als je een pallet afneemt, maar als je maar enkele balen nodig hebt betaal ik liever 50cent meer... oh en wij praten vlaams, Bels kennen we niet
Lache met het Vlaams praten, ben blij dat het geen Wallonie is.
En er is geen leverancier die zich uitlaat over de prijzen op de website. Ook de vlas oogst is slecht tot nu toe. En het ligt eraan hoeveel je nodig hebt.
Transport is minimaal 75 euro, ex btw, per uur rijden.
ik heb in juni vlas gehaald betaalde toen €5,- excl btw, en ben vorige week bij deleverancier geweest en toen even gevraagt wat het vlas nu deed €5,50 excl btw, wel is nhet dan dat je een hele pallet afneemt, los kosten de pakken €6,50 nu.
Ligt het ook neit aan het merk vlas wat je besteld? Ik heb geen idee wat de prijzen zijn, hoorde wel van de staleigenaresse dat het echt gigantisch omhoog was gegaan vergeleken met vorig jaar. Als het goed is komen ze morgen 6 pallets bij ons afleveren, als ik de man tegen het lijf loop, zal ik hem eens wat info vragen.
Agnes75
Geplaatst: 01-09-11 17:19
Kijk eens op de site van Langwerden uit Hengelo (Ov): http://www.langwerden-veevoeders.nl. Ze leveren landelijk en rijden bezorgroutes door het hele land. Ze leveren Lavor vlas, dagprijs vandaag was €7,69 per baal van 20 kg, ruim 1 euro duurder dan vorig jaar....(heb zelf dus hennep besteld..). Bij 1 pallet krijg je 50 ct korting per baal.
Zitten er in Zeeland geen leveranciers? Daar wordt ook wel vlas geteeld volgens mij.