Ervaringen trailermerk Konag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Honeys

Ervaringen trailermerk Konag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 11:35

Hallo

Wie van jullie heeft ervaring(en) met het trailermerk Konag?

Ik ben zo langzamerhand op zoek naar een andere trailer, en zag een leuke aanbieding bij Konag. Maar ik ken het merk niet zo goed..

Kunnen jullie mij wat over dit merk zeggen?

Alvast bedankt!

__PSM__

Re: Ervaringen trailermerk Konag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:40

Konag is geen trailermerk :n

Konag is het bedrijf waar je je trailer koopt, ik heb bijv. een trailer bij hun gekocht, maar het is een Humbaur, aan de buitenkant zitten er overal waar normaal Humbaur staat Konag stickers op, terwijl binnenin overal nog keurig humbaur staat...

Er staan dus gewoon erkende merken :j niks mis mee :j

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 11:49

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:52

Bij mijn trailer was dat wel het geval.... Het staat bij mij bijv. ook op de borststangen en op de oploopklep... Als je dus gaat kijken zie je dit snel genoeg lijkt me...

Verder heb ik over Konag geen klachten, bij ons is de boel allemaal netjes afgehandeld :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:54

Konag verkoopt inderdaad Humbauers onder eigen naam, maar zijn prima trailers en Konag is ook een goede zaak en regelen alles netjes.

Let wel op wat erbij zit bij die trailers, ze hebben nl een zeer lage basisprijs, maar dan moet er wel nog van alles bij om je trailer compleet te maken.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:54

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 12:14

Eirikur schreef:
Link Humbaur Single

Zoek de verschillen...

:D Idd .. De stickers!

Humbaur word vaak wel als goed merk aangeschreven toch??

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:15

Ik heb er een prima trailertje aan :j

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:34

Wij zijn dealer van de merken Humbaur en Henra, ik zou je aanraden eerst te kijken naar wat je wensen zijn en waar je de trailer voor wilt gaan gebruiken ;)
Dus niet zomaar een trailer kopen omdat de prijs "goedkoop" lijkt want dan zou het nog wel eens duurkoop kunnen zijn!!
Eerst oriënteren,en dan lekker gaan kijken waar je een trailer kunt vinden die aan je wensen voldoet en die daarbij ook nog eens in je budget past ;)
Als je meer wilt weten over de verschillende Humbaur trailers, ben je van harte welkom hoor!!
Op onze site ( zie onderschrift ) staan onze openingstijden :D

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:47

Wij hebben geen ervaring met de konag-trailers maar wel zeer goede ervaringen met het bedrijf en gaan er ook nog steeds naar terug (en kombineren dat dan met een dagje uit want het is behoorlijk ver rijden voor ons) voor de onderhoudsbeurt van ons " ouwetje".

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 07:59

TAO-->EA-GZ_Diensten

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 13:07

het is gewoon een humbaur, ik heb er ook een trailer gekocht en in de trailer lagen nog de humbaur plaatjes etc.
ik moet zeggen dat het een prima bedrijf is met een goede service. Zeker aan te raden.

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 19:03

gap schreef:
Wij zijn dealer van de merken Humbaur en Henra, ik zou je aanraden eerst te kijken naar wat je wensen zijn en waar je de trailer voor wilt gaan gebruiken ;)
Dus niet zomaar een trailer kopen omdat de prijs "goedkoop" lijkt want dan zou het nog wel eens duurkoop kunnen zijn!!
Eerst oriënteren,en dan lekker gaan kijken waar je een trailer kunt vinden die aan je wensen voldoet en die daarbij ook nog eens in je budget past ;)
Als je meer wilt weten over de verschillende Humbaur trailers, ben je van harte welkom hoor!!
Op onze site ( zie onderschrift ) staan onze openingstijden :D

:D Reclame?

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, en ik heb er over nagedacht. Mijn eisen zijn niet zo bijzonder, ik wil gewoon een veilige prettige trailer (1,5 paards ) voor m'n paard die prettig achter m'n auto "ligt". Een waar ik jaren mee kan doen. Omdat ik mijn trailer wil inruilen en je daar ook een stuk op afbetaling kan doen kwam ik bij Konag terecht, maar ik kon de naam Konag niet echt. Humbaur wel.. Ik ga jullie site ook even bekijken.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:48

:= := nou op onze site zul je nu nog even niet wijzer worden :o want onze voorraad en ocassions staan er nog niet op.
De site is in opbouw en nog niet klaar daar zijn ze druk mee bezig.....excuses!!!

Ik begrijp dat je eigenlijk niet merkgebonden bent maar gewoon een goede degelijke trailer zoekt die lekker achter je auto ligt ;)

Wees welkom om eens bij ons trailers te bekijken en/of te brainstormen :D

Iedere trailer is samen te stellen en te leveren, ook bij ons kun je inruilen en evt een trailer financiëren :j