Gezocht stalling omgeving Hoofddorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Gezocht stalling omgeving Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 12:41

Ik zoek een stalling omgeving hoofddorp ongeveer 20 kilometer.
Het gaat hier om een haflinger van 146 hoog en een paard van 172 hoog.
De stal moet wel weidegang bieden en ik wil graag dat ze in de winter ook buiten kunnen komen. In ieder geval meer dan 2 uur.
Ik hoop een stal te vinden die een goede buitenbak heeft en misschien ook wat uitrijmogelijkheden. Ik heb helaas niet al te veel geld. Ik hoop zo een stal te vinden die tot de 200 euro per paard wat voor ons heeft.
Groetjes Louise
Laatst bijgewerkt door N_B_N op 16-08-11 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragdollcat

Re: Gezocht stalling omgeving Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:45

Ik denk niet dat je snel iets vind voor 200 euro in de maand voor 2 paarden tegelijk met jouw wensen zoals goede buitenbak enz. Tenzij je enkel een weiland huurt met enkel een schuilhok, maar dan nog ben je duurder uit ivm hooi kopen en allerlei spulletjes aanschaffen en qua tijd veel kwijt ivm zelf doen van alles wat erbij komt kijken.

Ik wens je hierbij succes dat het je lukt, waarom zoek je iets anders? waar je nu staat, bevalt het er niet meer goed?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 12:46

Nee ik bedoel 200 per paard sorry dat had ik er bij moeten zetten ik pas het gelijk even aan. Nee waar ik nu sta wordt veel te veel gezeurd. We moeten vies stro laten liggen enz en de paarden krijgen geen biks terwijl mijn paard nu helemaal dun is geworden want hij heeft niet genoeg aan mijn bijvoeren. En ik betaal nu 260 voor dat paard en dat is eigenlijk net te veel, ik kom elke maand maar net uit. Dus als ze een keer ziek worden of er gaat iets stuk dan houd ik niets over om iets nieuws te betalen of de dierenarts. Het ging eerst wel, maar ik heb wat tegenvallertjes gehad, waardoor nu al mijn spaarcenten op zijn

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:48

VSW -> EA-GZ

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 22:25

bedankt voor het omzetten, ik heb nog niet zoveel verstand waar wat moet staan :o

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:54

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:54

Overigens staan daar de paarden met slecht weer hele dag in paddock en mooi weer op het land.
Genoeg ruwvoer, en sociaal contact.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 16:59

Hey hartstikke bedankt voor je berichtje. Staat u daar zelf ook? En weet u misschien wat het helpen zo ongeveer inhoud? Bedankt hoor ik ga het even overleggen.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:41

Western Wranglers is wel ver boven je budget ;) (300 per paard, halfpension)
Op Manege de Jong in Aalsmeer kun je voor minder dan 200 staan, wel doe-het-zelf.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 21:52

Ja maar zoals ze zegt kunnen we misschien wel wat regelen. We zijn gewoon een beetje aan het rond kijken voor iets nieuws. Waarschijnlijk is manege de Jong te ver weg, het moet namelijk nog wel met de fiets te doen zijn ivm een auto die waarschijnlijk niet door de keuring komt in september, maar zoals ik al zei we zijn een beetje aan het kijken. In ieder geval bedankt voor je reactie :)

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:57

Ik sta op het moment op een stal in hoofddorp, misschien dat je er al wel is geweest bent.
Het is bij de middelste calatravabrug, die lelijke witte punt bruggen :P

Ze komen zomers van s'ochtends 8 tot s'avonds 7 op het land, en in de winter kun je ze in de paddock zetten.
Er is een goeie buitenbak en een binnenbak is in de maak die is voor de winter zoiezo klaar wat erg fijn is :D
Ik betaal voor een stal met kuil 250 dan moet je alleen nog zelf vlas en brok betalen.
Het is 1 van de goedkopere stallen in de omgeving, niet geheel wat jij kwa prijs wilt maar misschien het overwegen waard. :)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 11:45

Hey heel erg bedankt ik ken die stal wel maar ik kon hem niet vinden op internet. Ik ga het eens overleggen. Bedankt

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 19:58

Het is de western wrangles geworden :D eind deze maand gaan ze richting nieuw vennep. iedereen heel erg bedankt dat die gene heeft mee gedacht en gezocht. vooral bedankt Jantine_