paardendouche/easy washer regio Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

paardendouche/easy washer regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 19:51

Hallo allemaal,

Misschien een vreemde vraag van een buitenstaander maar ik wil mijn oude pony graag/waarschijnlijk aankomende woensdag wassen. Aangezien ik alleen beschikking heb over een koud water aansluiting waar een slang/tuinslag op kan (en ik dat te koud vind) was ik benieuwd of er misschien heel toevallig iemand is in de regio groningen (ik woon zelf in Haren net onder groningen, mijn pony staat in de omgeving winschoten) is die een paardendouche/easy washer, of iets wat erop lijkt, heeft. In ieder geval iets waar ik warm water in kan doen en waar wat druk op zit zegmaar (ivm uitwassen shampoo). Ik heb mijn topic hier geplaatst aangezien ook het easy washer topic hier stond en ik me voor kan stellen dat jullie het vaak gebruiken.

Hopelijk heb ik geluk en is er toevallig iemand in het noorden die zo'n ding heeft (of toevallig een ander geniaal idee).

Alvast bedankt! :D

lindake

Re: paardendouche/easy washer regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:31

Ik verplaats je topic aangezien je vraag geen link heeft met SGW als dicipline. Verder hoort deze vraag op het EA deel :).

SGW => EA-DI

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:33

Persee woensdag?
Temperatuur gaat namelijk omhoog in de loop van de week, dan kun je gewoon met koud water wassen & daarna lekker droogstappen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 21:39

woensdag komt wel erg goed uit ja, aangezien ik het ook wel handig vind om met z'n tweeën te doen. mocht het te koud blijken doen we alleen staart/benen en koker, dat kan wel met koud. Dan doen we de rest een andere keer. Maar woensdag komt goed uit en als ik buienradar mag geloven word het deze week max 22/23 graden, en het is waar hij staat altijd wat kouder en er staat ook altijd een windje, desnoods kunnen we hem wel binnen wassen en heb ook goede zweetdeken. dat is opzich niet zo het probleem. maar geowon koud water uit de leiding leek me wel erg koud? (of het moet 30 graden of meer zijn maar dat word het sowieso niet). maar misschien valt het ook wel mee. Maar als hier in de buurt toevallig iemand is die zo'n ding een dag te leen heeft, is dat natuurlijk altijd ideaal!