Stalling omgeving Merelbeke

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liesel88

Stalling omgeving Merelbeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 15:17

Hallo,

Vanaf de herfst van 2012 ben ik op zoek naar een stalling voor mijn paard in de omgeving van Merelbeke. Aangezien ik alles goed wil voorbereiden en uitkiezen begin ik nu al wat rond te kijken (en dan kan ik ook een plaatsje reserveren eens ik iets gevonden heb :) ).
Ik ben dus op zoek naar een box voor 1 paard, liefst met raam, zodat hij naar buiten kan kijken. Hij moet alleen op de wei kunnen. Verder zoek ik ook een locatie met binnenpiste (en buitenpiste). Aangezien ik zelf veel train (doe dressuurwedstrijden) wil ik toch graag de gelegenheid om veel te kunnen rijden en dit op de uren die ik zelf verkies. Het hoefst niet persé een privéstalling te zijn, maar als er dus veel lessen gegeven worden zou er wel een alternatief moeten zijn voor eigenaars om op diezelfde momenten ook te kunnen trainen.

Weet iemand welke maneges/stallingen er in de streek zijn?
Alle info is welkom, want zelf kom ik uit West-Vlaanderen en ik ken dus niets in de buurt.

Alvast bedankt :)

janne173

Re: Stalling omgeving Merelbeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:18

hallo,

veel stallingen in Merelbeke heb je niet. Als je graag dressuur rijdt, heb je daar wel stal "de Scheldemeersen", zij hebben een binnen- en buitenpiste. Verder heb je nog "De Hoefslag" in Zwijnaarde en richting Gavere heb je nog "Het Wannehof" en "De Greencorner".

Groetjes

Revanches

Re: Stalling omgeving Merelbeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:25

VSW-->EA-GZ-Diensten