paardonline..trailer kopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bigkobus

paardonline..trailer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 10:43

Hi,

Ik heb me zojuist aangemeld en zal me uiteraard nog even voorstellen in het juiste gedeelte van dit forum en hopelijk z.s.m. 25 nuttige posts plaatsen :D

Ik heb nu alleen haast om een trailer te kopen die word aangeboden op paardonline.nl maar zoals ik hier al eerder zag (zonder antwoord) is het voor mij blijkbaar niet mogelijk om mijzelf te registreren/account maken.

Weet hier iemand hoe je dit wel voor elkaar krijgt of is er iemand die al een account heeft zodat ik de contactgegevens van de advertentie kan bekijken?

gr,
bigkobus

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:02

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:34

huh, je meldt je aan op bokt om bij een andere site een trailer te kunnen kopen? Je hoopt dus dat een bokker al een account heeft en je daar dan bij kan helpen, of begrijp ik het nu verkeerd?

bigkobus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 11:59

Cyruss_ schreef:
Ik heb even gekeken maar hier: http://www.paardonline.nl/account kan je je aanmelden.
Dat lukt ook niet? Het is wel een beetje onhandige site zeg... ;)

ja dat had ik al geprobeerd... maar als je netjes ALLES invuld en daarna op account maken klit gebeurd er helemaal niks...

Dus dacht misschien is er iemand die al een account heeft en ff kan kijken wat de contactgegevens zijn van die persoon

bigkobus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 12:02

cissy schreef:
huh, je meldt je aan op bokt om bij een andere site een trailer te kunnen kopen? Je hoopt dus dat een bokker al een account heeft en je daar dan bij kan helpen, of begrijp ik het nu verkeerd?

Dat was niet de enige rede natuurlijk hé... ik rij zelf ook en hoor zo vaak moet je ff op bokt kijken staat veel info op enz enz dus dacht laat ik me maar eens aanmelden. Ik heb alleen nooit echt de tijd om er voor te zitten hehe

En tja als hier een trailer staat die ik wil koop ik hem via bokt dat maakt natuurlijk niks uit toch? Maar aangezien hier niet die trailer word aangeboden moet ik verder kijken :-)

FloMax

Re: paardonline..trailer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:04

Paardonline is niet echt te vertrouwen denk ik.
Je kan nergens met een beheerder contact opnemen, en een geplaatste advertentie kun je niet verwijderen.
Het is nogal een vage site, ik hoop dat je vind wat je zoekt TS :)

bigkobus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 12:13

kayacratzo schreef:
Paardonline is niet echt te vertrouwen denk ik.
Je kan nergens met een beheerder contact opnemen, en een geplaatste advertentie kun je niet verwijderen.
Het is nogal een vage site, ik hoop dat je vind wat je zoekt TS :)

denk dat ik maar verder moet gaan kijken...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:20

TAO-->EA-GZ-Diensten

geka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:47

wat voor trailer zoek je? wij verkopen namelijk ook trailers misschien kunnen wij je helpen...