Foto's van mijn hond- blauwe sharpei

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

eponine

Foto's van mijn hond- blauwe sharpei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 09:39

Hoi allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, ik hoop dat als het niet goed staat, iemand dit voor mij kan wijzigen.

Ik ben Bonzo, ik ben een blauwe sharpei reu, en al bijna 12 jaar, al zou je dat niet zeggen als je mij ziet.
Omdat ik al zo oud ben, zou mijn baasje het leuk vinden wat leuke foto's van mij te hebben voor "later" ( maar daar denken we nog maar niet aan).
Mijn baasje kan zich echter geen dure fotostudioshoot veroorloven, maar ziet hier zoveel talent voorbijkomen, dat ik hoop dat er iemand is die zich geroepen voelt om mij op de gevoelige plaat vast te leggen.
Vooral een blackfoto is een grote droom, maar dit zal waarschijnlijk niet of moeilijk haalbaar zijn.

Als er mensen zijn, die bij ons in de buurt wonen ( mijn baasje wil geen uren met me slepen in de auto) dus omgeving Breda of Etten-Leur, en die mijn baasje hiermee een dienst willen bewijzen, dan stelt ze dat zeer op prijs, en nodig ik jullie uit snel een pb'tje te sturen.

Alvast bedankt voor het lezen en meedenken.

Groetjes, Bonzo

EvelijnS

Re: Foto's van mijn hond- blauwe sharpei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:17

FK -> EA-GZ

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 15:21

Je hebt pb!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 16:09

Afbeelding

Hierbij alvast een foto van Bonzo, om een indruk te krijgen.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:30

wat ik mij ookal in de pb afvroeg (misschien heb je die al gezien) ben je op zoek naar een betaalde fotoshoot of gratis?

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 17:07

Ik ben vooral op zoek naar een goedkope fotoshoot, maar denk dat ik wel iets van een studio nodig heb, of in elk geval lampen en een achtergrond (?). Het soort foto als hierboven lukt me zelf nog prima, en daar ik er ook al heel wat van. Met name de blackfoto lukt me niet, maar ik denk dat vooral ook de juiste belichting ontbreekt (maar ben maar een leek).

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:37

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:17

Misschien kan ik je helpen. Ik woon zelf in Breda dus de reiskosten zullen zowiezo al vervallen. ik heb alleen geen studio, dus een shoot zal buiten plaats vinden Blackfoto's zouden moeten lukken (heb ik aleens eerder gedaan bij een hond voorbeeld > PB/mail). Bij mij heb je al een shoot vanaf €25,-.
Mijn portfolio vind je op www.amy-fotografie.nl helaas zijn de foto's niet helemaal meer up to date (ben er druk mee bezig).
Ik hoor graag van je. :)