wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? ik zou graag een fotoshoot doen met: -4 paarden -2 konijnen -2 vogels Hebben jullie enig idee wat dit kost? Voor mensen die al een keer een fotoshoot gehad hebben de vragen: -hoeveel dieren (paarden)? -hoeveel foto's heb je besteld? - wat koste dit?
Het is waarschijnlijk niet mogelijk alle dieren op een dag te doen. Dit omdat er paarden fotografie bestaat, vaak los van dieren fotografie. Iemand die komt voor je paarden is niet altijd goed in een fotoshoot met een konijn.
Een shoot met je paarden hoeft niet zo duur te zijn, dat hangt ervan af welke kwaliteit je wil. Het kan al vanaf 20 euro per paard bij verschillende fotografen. Voor meerdere paarden op een dag is er vaak wat korting. Ik denk dat als je voor goedkoop gaat je uitkomt op rond €100,- voor 4 paarden. Dit is dan wel het goedkoopste.
Konijnen en vogels gaan vaak in een studio, dus dan ga jij met je dieren naar een locatie. Dit is vaak wat duurder vanwege studiokosten. De prijzen hiervan weet ik niet goed, maar ik denk dat je zeker rond €50,- per dier zit (verschilt natuurlijk ook per fotograaf).
Als je een shoot van al die dieren wil, zul je dus flink moeten sparen!
Als je voor de kwaliteit gaat heb je ook een duurder tarief. De amateurs zitten tussen de 50 en 100 euro meestal en daarboven vind je de profs die vaak ook 19% BTW in de prijs hebben zitten. Daarbij krijg je inderdaad vaak bij meerdere dieren op 1 locatie korting en zullen er zeker ook fotografen zijn die ook andere dieren op de foto zetten
wie kwaliteit wil moet er voor betalen dat is altijd al geweest!!! als jij er niet veel voor neer wil tellen dan krijg je ook geen kwaliteit foto! punt uit zo simpel is dat