Sinds ongeveer een week staan er aan de Schaapsbergerweg in Musselkanaal een flink aantal broodmagere paarden ,waaronder een aantal met veulens, op een piepklein stukje land. Nu is wel duidelijk te zien dat men hard aan het werk is met het plaatsen van keurige omheiningen etc. dus ga ik er van uit dat de intenties goed zijn. Ik ben heel benieuwd of iemand weet of het hier om "geredde" of in beslag genomen paarden gaat oid.
Geen idee, wel interessant. Beetje link trouwens om het adres erbij te zetten, ze hebben vast geen zin in 'toeristen', dat levert toch altijd rommel op en sommigen maken dingen stuk en laten hun naam niet achter etc.
Huh, diensten? Wat heeft dit in hemelsnaam met diensten uit te staan?
Waarom dit nu bij diensten staat begrijp ik niet helemaal, was niet van plan om die paarden te kopen, verkopen of te bemiddelen in de verkoop. Ik hoopte gewoon dat iemand uit die omgeving meer zou weten over de plotselinge verschijning van een kudde boodmagere merries en veulens.
dblijham
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 21:04
Ik hoor net dat er vanochtend een xtclab is opgerold in de boerderij waar de paarden staan. Heeft er iemand enig idee wat er nu met deze paardjes gaat gebeuren.