STALLING OMGEVING DEN HAAG/WESTLAND GEZOCHT

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daaaaaanique

STALLING OMGEVING DEN HAAG/WESTLAND GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 21:53

Hallo!

Ik ben op zoek naar een nieuwe stal. Op mijn huidige stal is de prijs wederom omhoog gegaan, op deze manier is het niet leuk meer zeg maar. Ik wil onder de 250 euro blijven.
Ik zoek een simpel stalletje, hoef helemaal geen poespas, als er maar een rijbaan is!
Weet 1 van jullie zo'n stal te vinden in omgeving Den Haag of Westland graag reageren!!

Alvast dankjewel!! *\o/*

Revanches

Re: STALLING OMGEVING DEN HAAG/WESTLAND GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:42

VSW--EA-GZDiensten

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 19:36

Stal lelieveld, gevestigd aan de Veursestraatweg. Op de grens van voorschoten en leidschendam

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:19

het is 25 euro duurder maar wil 'm toch even vermelden..
www.ypenburghoeve.nl

Mooie grote rijbak en ze worden overdag buiten gezet, worden opgestrooid, zelf mesten, worden gevoerd..
stapmolen en longeerbak.

Daaaaaanique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 16:14

Ik ben toevallig van de week wezen kijken op de Ypenburghoeve, zag er inderdaad netjes uit!
Hoe zit het met inentingen? Komt er een dierenarts die ze allemaal mee neemt of is het ieder voor zich?
En welke smid komt er? Ik heb Jerry, weet nog niet of die daar ook komt..

Toen ik de eigenaar belde zei die dat ik de stalling met de meiden daar kon regelen?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:23

Ja klopt, als je daar op stal komt moet je even vragen naar Meriam ;)
Echter gaat ze komende week even een weekje op vakantie met de paardjes dus dan kan het denk ik niet ;) (tenzij je morgen of zaterdag gaat ;))
met inentingen komt er binnen een blaadje op het bord te hangen waar mensne hun namen op kunnen schrijven.. als jou paardje een enting moet kan je ook zelf een blaadje ophangen.. het is niet zo dat heel de stal in 1x gaat.. toevallig zijn er een aantal afgelopen dinsdag ge-ent.. maar niet iedereen heeft dezelfde datums ;)
smid mag je zelf bepalen.. ik denk wel dat jerry daar komt maar weet niet of hij al iemand daar heeft als klant..
ik zelf heb daar altijd Onno gehad.. super smid !
Jerry ken ik ook, die doet 't ex-paardje van m'n nicht ;)
of Jerry daar komt kan je hem uiteraard altijd even bellen voor zekerheid ;)

Maar ik kan je de YBH zeker aanbevelen ! heb er ruim een jaar met heel veel plezier gestaan, en zeker m'n paardje.. en dat is uiteraard mijn eerste vereiste ;) ik ga hier alleen weg omdat ik ga verhuizen naar rotterdam en niet heen en weer wil blijven rijden omdat ik ook in rotterdam werk.. maar ga weg met pijn in m''n hart !
Hoop dat je er een beetje uit gaat komen qua stalling...
en wat ze laatste tijd ook bij YBH doen is spelletjesdagen, wedstrijddagen.. allemaal ERG funny !!
ook heel leuk voor de gezelligheid op stal ;) zo kom je beetje dichter bij elkaar ;)