Ik heb zelf een hulseboszadel gehad. En is daar altijd in 'onderhoud' geweest. Werd erg goed gedaan en neem aan dat ze het met zadels die niet van hun afkomstig zijn ook gewoon goed doen! Ze raffelen het werk iig niet af. Nemen de tijd, controleren wel 3 keer of het zadel nog goed ligt, etc, etc. Na het opvullen wordt het ook weer netjes afgewerkt! Ik kan het je wel aanraden!
dianaw33
Geplaatst: 04-08-11 12:00
Bij mij op stal wilde de vertegenwoordiger niet eens kijken naar een ander merkzadel, hij kwam alleen voor 'de klant' die net een peperduur, en totaal verkeerd liggend zadel had gekocht. Slechte ervaringen dus!
ik deed het in combinatie met iemand die een Hulsebos zadel had...
werd prima geholpen!! kreeg wel de opmerking dat ze het jammer vond dat het geen Hulsebos zadel was. tja... niet iedereen heeft zoveel centjes. zadel wordt ter plekke opgevuld en daarna nog een keer rijden om te zien of alles goed blijft liggen!
je betaald alleen iets meer als je geen zadel hebt van hun. het is wel contant betalen!!!
quartel
Geplaatst: 06-08-11 00:14
Ik liet mijn hulsebos altijd door hulsebos opvullen. Ik was er altijd enorm tevreden over.
Weet er iemand of Hulsebos ook vertegenwoordigers heeft in België? Ik heb een 2de hands zadelke op de kop weten tikken, en ik zou willen weten of ik het eventueel bij iemand van het merk kan binnen doen. Ik vind op hun site en op google niets over dealers in België
Of als iemand zo vriendelijk wil zijn om deze vraag eens aan zijn contact in NL te stellen