Levering Piaffe ruitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arafiore

Levering Piaffe ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 12:20

ik heb een keer een wedstreid jasje en een rijbroek bij Piaffe besteld.
het wedstreid jasje was gewoon optijd geleverd en er zat een briefje bij over de broek, er stond op:

Broek niet op vooraad, word nog nageleverd!

okee dus ik wachten,wachten,wachten.

na een maand weereens contact opgenomen met de zaak.
Zeggen ze dat ze er niet mee bezig waren en de broek zosnel mogelijk op zouden sturen.
ik wachten wachten wachten
na 3 weken was me broer er eindelijk!
nu heb ik zolang op mijn broek zitten wachten ;(
maar ik kreeg we wel gratis sokken bij voor het ongemak :)

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt bij Piaffe?
ik hoorde er laast namelijk weer wat over.
ik koop daar iig niets meer bij,, de rijbroek zat nieteens lekker ofzo.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:31

Dat de broek niet lekker zit kan Piaffe ruitersport niks aan doen.

Als er iets niet op voorraad is bij de fabrikant, kan het weleens weken duren voordat zoiets uitgeleverd wordt. Echter is dat geen excuus dat ze je niet netjes op de hoogte hebben gehouden. Maar wel heel netjes dat ze voor het wachten sokken erbij hebben gedaan.

natascha44

Re: Levering Piaffe ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:40

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Piaffe.
Ik vind het wel netjes dat ze je er gratis sokken bij hebben gedaan..

En idd zoals HorseTopShop al schreef, dat de broek niet lekker zit daar kunnen zij niets aan doen..

Miepjee8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:46

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Piafferuitersport.
Vaak als je ze een mailtje stuurt, met een vraag krijg je vaak snel antwoord terug.

En dat de broek niet lekker zit, kunnen ze daar totaal niets aan doen. Dat is het risico met online rijbroeken kopen, dat je ze niet voor de tijd kunt passen.
Maar naar mijn idee is het retourneren bij piafferuitersport ook geen probleem.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:46

Ik heb het wel en keer gehad maar de service daar is wel uitstekend. Had 2 broeken besteld maar die werden bij haar maar steeds niet geleverd, kon ik met korting andere broeken/broek uitzoeken en dat was goed verlopen. Kreeg er nog koekjes voor het paard bij. Nu heb ik schoenen besteld maar die kon ze niet direct leveren, of ik kon schoenen met korting krijgen (een ander merk) of moest even wachten. Enige waar ik me soms aan stoor is de website, en dat de informatie soms niet klopt.. maar das weer wat anders.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:50

Wij hebben het ook wel een keer gehad maar verder alleen maar goede ervaringen. Ik vind het een topzaak, bestel liever iets bij Piaffe dan bij Divoza. En inderdaad, dat de rijbroek niet lekker zat is nou juist het risico maar daar kunnen zijn niks aan doen.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:55

Hier zowel goed als slecht, ik bestel alleen als ik zeker weet dat ze alles op voorraad hebben dus stuur eerst een mailtje, en dan zijn de ervaringen goed.

Arafiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:02

Splash_ schreef:
Hier zowel goed als slecht, ik bestel alleen als ik zeker weet dat ze alles op voorraad hebben dus stuur eerst een mailtje, en dan zijn de ervaringen goed.

DAt is een goede oplossing :j

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:57

Piaffe alleen maar goede ervaringen mee, super service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:02

Splash_ schreef:
Ik bestel alleen als ik zeker weet dat ze alles op voorraad hebben dus stuur eerst een mailtje, en dan zijn de ervaringen goed.

Ik ook :j
Producten zijn prima, ze doen niet moeilijk met ruilen of met oplossen van problemen (tot 3x toe kapotte chaps terug gestuurd op hun kosten en uiteindelijk geld teruggekregen omdat ik het niet meer zag zitten met die chaps). Reageren ook snel op mails etc.
Alleen de levering duurt vaak heel erg lang. Ik heb ook wel vaker ergens op gewacht, dan na een maand eens gevraagd en dan bleek dat de levering nog 2 maanden duurde. Order annuleren was geen probleem, maar ik heb liever dat ze zulke lange levertijden melden ipv je zonder bericht te laten wachten (of met enkel het bericht dat het product wordt nageleverd)

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:51

Hier ook alleen maar goede ervaringen. Toen ze iets niet op voorraad hadden, ben ik netjes gebeld of ik wilde wachten of een ander product wilde hebben.
En voor de rest is tot nu toe alles snel geleverd.

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:07

Hier ook lang moeten wachten op nalevering en ze hadden me een duurdere singel geleverd dan die ik had besteld. Soms lange en slordige levering komt vaker voor bij piaffe helaas.. maar voor de rest ben ik tevreden

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:06

ik bestel er ook niks meer. kreeg na 3 maand (en vele mailtjes) eindelijk te horen dat de schoenen er niet meer waren en ook niet meer kwamen. zou mijn geld terug krijgen ook daar heb ik toen nog vier maand (en vele mailtjes) op moeten wachten. voor mij geen piaffe meer.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:14

Ik vind het een hele fijne shop met zeer goede service.
Mail altijd eerst of het product op voorraad is en dan heb ik het altijd met 2 dagen binnen +:)+
Ook weleens iets moeten ruilen. Geen probleem, was binnen een week helemaal rond.
Toen ook het geruilde artikel niet bleek te passen had ik ook met een paar dagen mijn geld terug.

Maarre TS, om nou te redeneren dat je ergens niet meer koopt omdat de broek niet lekker zat vind ik wel een beetje krom.... :?
Daar kan de winkel toch niks aan doen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:34

TAO-->EA-GZ_Dienste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:36

Ik heb weken gewacht op een jasje (eind januari besteld) ,, tijd begon vreselijk te dringen en kon overal zelf achteraan en elke keer was dat, volgende week is het er... Uiteindelijk 2 weken voor de dag dat het nodig was (20 maart) het jasje nog maar bij agradi besteld waarbij ik hem gelukkig binnen 5 dagen in huis had.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:37

Ik heb weken moeten wachten op sporen en spoorriempjes, bleek dat de riempjes die ik wilde er niet meer waren en dat ik wel andere kon nemen.

Ik koop er ook niks meer.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:52

Ik neem mijn reactie even terug, ik had schoenen besteld die er nog steeds niet zijn. Had gisteren even gemailt maar ze had ze nog steeds niet van de leverancier ontvangen, wel wou ze de rest van de bestelling wel al opsturen (wat ik denk dat al gebeurd is) Mijn schoenen zijn nu best wel stuk dus snak wel naar nieuwe. Ik wacht nog 2 weken, nog niks ontvangen dan wil ik m'n centjes terug.