GZ Stal omg Barendrecht,Rhoon,Heerjansdam,Rotterdam,Ridderk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

GZ Stal omg Barendrecht,Rhoon,Heerjansdam,Rotterdam,Ridderk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 13:11

Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een stal in de omgeving barendrecht, rhoon, heerjansdam,rotterdam, ridderkerk. Denk
ook aan dijken zoals de voordijk, achterzeedijk (ziedewijdsekade), koedood, essendijk etc.

Ik ben opzoek naar een gezellige stal waar alle ruiters toelaatbaar zijn. En mogelijkheid om een aantal
uren per dag buiten te kunnen komen. Weidegang hoeft niet, maar een paddock zou fijn zijn. (zelf buiten zetten)
Eventueel weidegang in de zomer is fijn - maar wel overdag op stal ivm zomerexeem.

Mogelijkheid tot eigen voer meebrengen, en het liefst hooi laten voeren.
Uitmesten kan ik makkelijk zelf!
Het liefst met een rijbak waar zand in ligt, en geen tapijtsnippers.

Liever niet meer als 250/300 euro per paard betalen.
Weet jij dus iets in Barendrecht, Rhoon, Heerjansdam, Rotterdam of Ridderkerk. Help me dan en
geef het alsjeblieft door! :)

Dankjewel!

Liefs,
Denise.

amber2202

Re: GZ Stal omg Barendrecht,Rhoon,Heerjansdam,Rotterdam,Ridderk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:17

stal vossenburg in Rhoon ;)
Op korteweg 4..
ik ga er over 3 weekjes heen naar de hit actief stal, ook hebben ze normale stallen, geen idee of daar plaats is ;)
evt. nr verkrijgbaar via pb

corrina1994

Re: GZ Stal omg Barendrecht,Rhoon,Heerjansdam,Rotterdam,Ridderk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:52

In Rotterdam/Schiedam : Stal 't Einde, er is alleen een site van de rij vereniging. Grote binnen en buiten bak paddock en weiland. Je mag je eigen voer meenemen, als je het klaar zet bij stal in pakken per ochtend/middag/avond voert iemand het voor je =]
Je betaald dus een aangepast bedrag aan hoeveel je je paard voert (voer van daar) en hoeveel vlas/stro je gebruitk bij het uitmesten, je weegt het zelf en schrijft het op en betaald aan het eind van de maand. Ik hoorde van iemand met een groot paard met voer van daar dat ze rond de 250,- per maand kwijt waren. Ik wil er zelf ook graag heen... x)

Oh, het is wel een dressuur stal maar je kan er ook heerlijk buiten rijden en er zijn ook springspullen aanwezig.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 18:41

corrina1994 schreef:
Rotterdam/Schiedam.

Schiedam is écht te ver, ik moet alles per fiets af leggen.
Ik heb geen haast met zoeken ik sta op dit moment prima :)