Ik wil mijn mini-shet laten beleren voor de kar en ben op zoek naar adresjes in de buurt van Wageningen/ Renkum (Gelderland). Wie weet een goed adres? In de FAQ's staan er een aantal, maar de dichtsbijzijnde was volgens mij nog 3 kwartier rijden, dat vind ik te ver.
Wat is handig, dat de pony daar een poosje 'intern' gaat of zou het ook kunnen met een wekelijkse les en door de week oefenen? Ik heb zelf geen idee, heb ook geen haast, weet wel dat het laatste mijn voorkeur heeft. We zijn inmiddels zover dat ze prima op stemhelpen reageerd, netjes aan de lange lijnen kan lopen, 99,9% verkeersmak is, putdeksels, witte strepen en idioten in het verkeer geen probleem zijn en de volgende stap wordt om haar iets voor te laten trekken.
Even extra info, de pony is inmiddels 7 jaar oud, beleerd onder het zadel toen ze drie was, maar aangezien ik maar heel kort of helemaal geen ruitertje heb die op haar kan rijden met haar 0.86m schofthoogte, vond ik het nu maar eens tijd worden om deze stap te zetten. Dan kunnen we tenminste echt samen het bos in en hoeft ze niet naast mijn rijpaard of fiets te lopen.