Hallo,
Op het moment sta ik op een prima stalling, maar ik weet dat dit niet de stalling is waar ik altijd wil blijven staan.
Ik heb het er hartstikke naar mijn zin en mijn paarden ook, maar toch zijn er dingen wat ik graag anders wil.
En de dingen die ik graag anders wil, zal ik op mijn huidige stal niet kunnen veranderen.
Wat ik graag wil op een stalling is het volgende.
- Een buitenbak, dit mag ook op stapafstand zijn(niet verder dan 20 min).
Binnenbak mag ook maar is geen vereiste.
- Controle hebben over de hoeveelheid ruwvoer. Dit heb ik op mijn huidige stalling niet, aangezien er regelmatig wordt weggehaald.
- Minimaal een aantal uren per dag naar buiten, liefst 24/7. Dit hoeft niet op de weide te zijn een uitloop of paddock is ook prima.
- Uitrijmogelijkheden zouden ook fijn zijn.
- Schuilmogelijkheid.
Waar ik ook voor in ben is een eigen stukje grond wat ik kan huren van iemand.
Zelf voeren, voer kopen en mesten etc. is geen probleem.
Hier hoef dan geen rijbak aanwezig te zijn, maar het liefst wel op stapafstand.
Het gaat om twee haflinger merries van 9 jaar en 4 maanden. Veulen houden wij aan en willen wij niet in de opfok.
Zijn twee sociale merries en kunnen over het algemeen met alle paarden samen.
Op het moment ben ik bezig met mijn rijbewijs en deze hoop ik binnenkort op zak te hebben.
Dan heb ik ook de beschikking over een auto dus kan ik ook wat verder van huis een fijn plekje zoeken.
Graag wil ik mij wel al orienteren wat de mogelijkheden dan zijn en de mogelijkheden bekijken.
Er hoeft dus niet nu al een plek vrij te zijn, maar eventueel op een plekje wachten of wachtlijst zou ook goed zijn.
Ik woon zelf in Vlaardingen, vanaf postcode 3137SJ wil ik het liefst iets vinden in een straal van <20 km.
Prijs is in overleg, dit ligt aan de faciliteiten en mogelijkheden.
Groetjes Marlissa van der Linden.