Ik ben op zoek naar een plaats waar ons hengstveulen in de opfok kan. Mag ook bij mensen die een maatje zoeken voor hun eigen veulen aan huis. Iemand nog tips?
In welke regio zoek je? Wij hebben nog plaats voor een hengstveulen. Paarden lopen bij ons in kleine groepjes (max 7) Veel toezicht en aandacht dagelijks halve dagen buiten in de winter In de zomer 24/7 op de wei kijk op www.stalzwetsloot.nl voor meer info
Wij hebben vanaf de wintermaanden weer plek: www.doniahoeve.mysites.nl Daar staat zo goed als alles op! (incl prijzen) We zitten in Friesland..
FuegoJoy
Geplaatst: 19-07-11 07:16
Ook wij hebben dit komende seizoen weer plek , , we zitten in drenthe. paardjes komen een groot gedeelte van de dag buiten in groepsverband. krijgen onbeperkt ruwvoer en hoogwaardig krachtvoer. alle paarden komen dagelijks in de hand en krijgen een degelijke opvoeding
Wij hebben nog plaats voor jaarling hengsten. Komen dagelijks in handen en staan bij huis (achter de boerderij) Ook id winter overdag de hele dag lekker buiten met onbeperkt ruwvoer. Zomers 24/7 op de wei. Bekijk onze website maar eens.
maaike614
Geplaatst: 14-08-11 13:22
heb zelf een quarter hengstje dat ik afspeen, daar past die van jouw wel bij. 06-27003906
Zeppelina
Geplaatst: 14-09-11 22:45
Ik weet niet of je inmiddels een plekje gevonden hebt, maar ik zoek nog iemand die een hengstveulen bij mijn eigen veulen wil zetten. Het gaat om een draverveulen van 3 april 2011. Hij staat op Stal Westfriesedijk in Oudesluis (Noord-Holland).