drunens ruiterhuis.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xNadia

drunens ruiterhuis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:33

Hallo bokkers.

Het zadel van mijn pony ligt niet goed meer, het schuift naar voren. Nu hebben wij superhorse al ingelicht en die zouden komen. Maar Isabelle die is nu op vakantie en is begin augustus pas terug.

Ik vind toch wel dat er dringend naar mijn zadel gekeken moet worden, want ben bang dat het mijn pony's rug niet ten goede komt.
Nu heb ik zo eens rondgekeken en kwam uit op drunens ruiterhuis. Das namelijk net zo duur.

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen met drunens ruiterhuis zijn?
Moet ik drunens ruiterhuis langs laten komen, of wachten totdat Isabelle weer thuis is?

Alvast bedankt

Groetjes Nadia

Marloez

Re: drunens ruiterhuis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:41

Ik heb er geen ervaringen mee, maar misschien kun je zolang op een zadeldekje rijden met daar omheen een dekensingel? Zodat je de rug iig niet verpest. :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:47

Waarom geen zadelmaker opbellen uit de buurt?

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:50

@lovey_ou

de zadelmaker bij ons in de buurt is Isabelle van Superhorse :) Das maar een kwartiertje rijden voor ons :)
zou verder eigenlijk geen zadelmaker weten bij ons in de buurt..

Maar als iemand een andere goede zadelmaker weet in west-brabant?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:55

aah oke misschien in het telefoonboek kijken? :) Daar staan er vast ook wel een paar in! Tenminste bij ons wel :P Ik lees vaak niet zulke goede verhalen over de zadelmakers van webshops op bokt..

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:55

Kom even kijken naar de reacties van ander bokkers.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:12

hey,

Ik zou isabelle afwachten en zeker niet naar drunen gaan.
Isabelle heeft bij mij ook pas een zadel aangemeten en niks meer dan lof over haar. ze neemt echt de tijd voor jou en je paard. dat is bij drunen wel anders als je meer over drunen wil weten kan je even PBtje sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:14

Zoek eens op drunens ruiterhuis via de bokt zoekfunctie.. :)

knijntje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:40

heey

ik zou ook op issabelle wachten..

ik heb een jaar op een verkeerd zadel gereden dat ik bij drunensruiterhuis heb gekocht
en ik verwacht toch wel da ze je een fatsoenlijk passend zadel verkopen dan 1 die niet goed ligt..

rijd nu ook zonder zadel tot isabelle terug is van haar vakantie...

AJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:51

Gebruik idd de zoekfunctie eens, dan kom je de meest rare verhalen tegen.
Wilde eerst ook daar een zadel kopen, maar heb er toch maar vanaf gezien!

Succes met je zoektocht!

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 17:32

Hallo allemaal
ik heb op de zoekfunctie gekeken en al meerdere PB's gehad van verschillende bokkers.

Ik ga daar ook vanaf zien, en ga wachten op Isabelle van superhorse.

Superbedankt allemaal voor het advies, zodat ik niet daarheen was gegaan.

Groetjes Nadia

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:41

Verstandige keuze TS! Ik ken genoeg mensen die daar een zadel hebben laten aanmeten die achteraf gezien nooit heeft kunnen passen.

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 15:24

Dankjewel _Dune_

heel erg bedankt allemaal voor de adviezen, wat mij betreft kan op deze advertentie een slotje. Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga daar niet heen!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:33

Ervaringen met een bedrijf gezocht dus geen INF topic.

HAR-->EA-GZ Diensten.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:37

drunes ruiterhuis.. bah kwam er vroeger veel tegenwoordig NOOIT meer. Hoe het met zadels exact is weet ik niet ik weet wel dat ik een rijbroek zocht rond de 60 euro en mevrouw met broeken van het dubbele aan kwam en 'niets goedkopers' had.. zelf even gekeken en ja hoor hong gewoon een broek in de maat die ik aan gaf voor 50 euro..en niet 1 maar wel stuk of 5 en zo heb ik dat met alles daar. Ze smeren je de duurste dingen aan en vaak in andere winkels veel voordeliger.. OOk vind ik iedereen in de winkel echt overkomen van kijk mij ik werk hier heb verstand van paardenzaken en jij bent mar een nietsnut die zn spullen heir komt aanschaffen

Anne_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:46

Ik heb 5 jaar geleden een Euroriding Diamant gekocht. Na een jaar moest het worden opgevuld. Daar is Drunens Ruiterhuis voor langs gekomen. Is prima gedaan. Heb nu nog veel plezier van het zadel. Ik kan Drunens Ruiterhuis zeker aanraden! Een vriendin van me heeft vorig jaar nog een Albion bij ze gekocht. Dit paard liep voorheen met een Kentauer. Dat bleek niet goed te liggen. Met het nieuwe zadel gaat het als een speer. Elke week haalt ze minimaal een winstpunt.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:27

Anne_01 schreef:
Met het nieuwe zadel gaat het als een speer. Elke week haalt ze minimaal een winstpunt.

Eehm ligt dat aan het zadel of aan de ruiter die op het paard zit icm het paard? Ik kan nog zon mooi zadel op me paard leggen dat prima past maar als ik niet kan rijden haal ik toch geen winst? }:0

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:39

In Rijen heb je een nieuwe zadelmakerij die onlangs geopend is. Zit in het Rijens ruiter huis.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:24

Op allerlei gebied alleen maar goede ervaringen met Drunens Ruiterhuis. Zowel winkel, zadelmakerij als service. Eigenlijk altijd ruime keuze!
Maar ja misschien wel mens eigen om op een forum als dit alleen maar negatief te praten.

Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:53

Vervelend om te lezen dat niet iedereen enthousiast is over onze service. Gelukkig zijn er ook veel mensen wel tevreden.
Wij werken er dagelijks hard aan om een zo goed mogelijke service te verlenen. Graag hoor ik welke verbeterpunten er zijn. We proberen namelijk elke dag te leren. Dit doen we met name door cursussen bij leveranciers te volgen en deel te nemen aan seminars over rugproblemen. Daarnaast praten we met top ruiters over zadels, zadelligging en rugproblemen.

Heb je niettemin toch een klacht, dan hoor ik dat graag op T.Ruisbroek@DrunensRuiterhuis.nl. Ik zal dan binnen drie werkdagen per mail reageren.

Tom Ruisbroek