voergezond.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ANOUKIEE

voergezond.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 09:47

Hallo,

Iemand ervaring met bestellen bij voergezond.nl?, ik heb vrijdag avond een proefverpakking basisbrok besteld. Ik kreeg meteen daarna een mail met bedankt voor de bestelling en wat ik precies had besteld, ik heb gekozen voor vooraf overmaken, heb ik ook meteen vrijdagavond gedaan, gistermiddag kreeg ik een factuur, wachten ze nu totdat ze mijn geld hebben en krijg ik dan een mail dat ze het versturen want dat was me nog niet echt duidelijk haha? Omdat het allemaal van de standaardmails lijken. Hoelang duurt het bij voergezond.nl meestal voordat je je voer echt binnen hebt?

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 10:11

ik denk inderdaad dat ze wachten tot het geld op hun rekening staat en dat het dan verzonden wordt.

Citaat:
5.5 De levertijd kan per artikel verschillen. Na ontvangst van de bestelling ontvangt de klant een indicatie van de levertermijn van het bestelde artikel als dit langer dan 1 week bedraagt. Deze levertermijn is slechts een indicatie en kan niet leiden tot enig recht op schadevergoeding of aansprakelijkheid

(ik vind het wel erg duur voer zeg, vooral als je het moet laten verzenden := )

Caballos

Re: voergezond.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:37

Ze leveren zodra je betaald hebt. Ik denk dat je het binnen 1,5 week binnen hebt, maximaal.
Heel voordelig lijkt het niet al voer je in verhouding minder dus doe je langer met een zak.
Ook zijn er een aantal verkoop en afhaalpunten door het land, dit is dus ook een optie als je het verzenden te duur vindt)

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:18

Caballos schreef:
Ze leveren zodra je betaald hebt. Ik denk dat je het binnen 1,5 week binnen hebt, maximaal.
Heel voordelig lijkt het niet al voer je in verhouding minder dus doe je langer met een zak.
Ook zijn er een aantal verkoop en afhaalpunten door het land, dit is dus ook een optie als je het verzenden te duur vindt)

Je doet niet alleen langer met een zak, het is in meerdere opzichten voordeliger.
Verzendkosten zijn m.i. ook niet hoog, of je moet gewend zijn dat de verzendkosten berekend zijn in het voer.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:14

in welke opzichten is het volgens jou dan nog meer voordeliger?

ik vind 24 euro (incl verzenden) anders aardig veel geld voor een zak brokken van 23 kilo.

toch 10 euro meer dan ik betaal voor een zak voer.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:17

In mijn ogen is het "voordeliger" (als dat het juiste woord is) omdat het vrij is van toevoegingen, graan, e-nummers en melasse.
Ik kies dus persoonlijk voor gezonder en beter voer en daar wil ik best iets meer voor betalen.
En je hoeft er niet veel van te voeren.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 08:24

er zijn toch ook andere voermerken zonder toevoegingen?

toen ik dergelijk voer wilde voor mijn paard kwam ik uit bij equifyt, mede omdat ze meer dealers hebben en je dus niet met torenhoge verzendkosten opgezadeld zit.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:13

Alleen daar zit weer graan in................

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:04

TAO-->EA-GZ-Diensten