op zoek naar iemand die me thuis kan begeleiden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vke

op zoek naar iemand die me thuis kan begeleiden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:58

.....Aangezien het onze eerste pony is en ik toch wel wat bang ben om te bruusk te reageren als hij iets doms doet bv of ik hem dingen verkeerd aanleer ofzo, zou ik het super vinden moest ik en m'n dochtertje hier thuis begeleid worden door iemand een aantal keer, zodat wij het goed aanleren wat we allemaal moeten doen enz, dus ook als hij vervelend doet enz.
Kheb maar bang dat hij gaat trappen enz, want de laatste dagen lijkt het wel of hij wat verandert is naar ons toe. Hij heeft net al enkele malen geprobeerd om met z'n poep naar mijn richting te komen om te trappen en zelfs wanneer ik aan het wandelen was willen proberen steigeren. Begint hij te flemen en gekke korte stapjes te zetten, oren plat enz ..... Sinds de hoefsmid vorige week is hier geweest heeft hij het ook niet meer op voetjes geven en moet ik ook serieus rustig aandoen en serieus goed opletten of hij probeert me te trappen. :( Hij was ons verkocht als kindvriendelijk, maar nu sinds een dag of 2 heeft m'n dochtertje wat bang gekregen door z'n gedrag tegenover haar en mezelf. De bedoeling is dat hij ons gaat vertrouwen en wij hem dus ook.

iemand die ons hulp wil aanbieden?

Serendip90

Re: op zoek naar iemand die me thuis kan begeleiden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:00

Misschien is het handig om te weten waar je woont?

Hoe lang hebben jullie de pony?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:03

Welke omgeving woon je?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:03

OPG--EA_GZ Diensten

JolieLover

Re: op zoek naar iemand die me thuis kan begeleiden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:05

ik heb er wel verstand van ik heb zelf 2 eigen paard,
het zou handig zijn als je zegt waar juillie wonen.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 14:18

Even gezocht in berichten van de ts; ook wij zijn van België, net zoals Ayasha uit Diepenbeek

(wel handig om zoiets niet alleen in de tekst, maar ook in de titel te vermelden overigens)