Ervaring & interesse met cursus houding/zit Anne Muller?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Ervaring & interesse met cursus houding/zit Anne Muller?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 14:23

Hoi!

Heeft iemand ervaring met de cursus Houding & Zit van Anne Muller? Zou er iemand interesse hebben om samen zo'n 4 daagse cursus te volgen? Alleen lijkt namelijk ook zo ongezellig ;)

http://www.akasha-rijkunst.nl/bedrijven.html
http://www.stoeterij-angelbeeck.nl/workshops.html

Basis Rijkunst vierdaagse door Anne Muller, zit/houdingdeskundig

In vier dagen wordt de complete basis verdeeld over 8 duidelijke stappen. Je krijgt per dag 2 blokken theorie en 2 blokken praktijk. Je werkt aan je lichaamstaal, aan je zit, aan stappen en stoppen zonder benen of teugels, aan de stelling en buiging tijdens een wending, aan de functie van het binnenbeen en de buitenteugel, met name tijdens het wijken, aan de verlichte zit, het lichtrijden en het doorzitten.
Incl.: lesmateriaal en 4 dagen/ 3 overnachtingen op basis van vol pension
439,00 euro per persoon all inclusive

groetjes Patricia

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:43

Absoluut doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het 4 jaar geleden gedaan en het is echt een aanrader. Ik was ook alleen maar je hebt zo snel contact met je medecursisten dat dit geen enkel probleem was.
Ik ben door diepe dalen gegaan, heb na het 1e weekend zelfs geroepen dat mijn man de paarden maar op MP moest zetten :D maar het is het echt wel waard geweest.
Overigens les ik nu nog steeds weekelijks bij Anne met mijn eigen paard. Ik moet er wel een stukje voor rijden, maar het is nog steeds de moeite waard!!

Angela

Re: Ervaring & interesse met cursus houding/zit Anne Muller?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:49

En ook vanuit mij: absoluut een aanrader. Ik ben ook -ondertussen zo'n 7 jaar geleden- begonnen met een basiscursus, en heb daarna een aantal keer de weekenden meegedaan als begeleiding (kortom je helpen herinneren aan de aanwijzingen die Anne gaf ;) ). Ik les nog altijd bij haar :j

Veel van de deelnemers komen er alleen heen, en dat is zeker niet ongezellig (te tegendeel)! Ieder weekend zijn er altijd diepe dalen, maar ook gelukkig mooie momenten over hoe het kan zijn, en waar je heen wilt.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 14:50

Bedankt voor jullie reacties!! :)
Ik heb inmiddels wel twee lessen gehad van http://www.librabalans.nl/page/homepage
Lijkt wel beetje op Akasha denk ik... ?
Is inderdaad wel erg confronterend pfff! Je heb t idee dat je nog bijna niets kan opeens....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:56

Ik ken Librabalans niet, maar er lijken zeker overeenkomsten te zijn :j

Wel fijn van de basiscursus vind ik zelf dat ieder onderdeel apart echt uitgebreid aan de orde komt, en ze op elkaar voort borduren :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 15:43

Mij lijkt het ook heel interessant, dus als iemand nog een maatje zoekt sta ik er wel voor open. Alleen zo zonde dat het voor regelmatige basis zo ver weg voor me is.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:44

Ik houd deze cursus ook in mijn achterhoofd om een keer te doen. Heb er een paar dagen geleden al naa gekeken, maar zal er dit jaar waarschijnlijk niet meer van komen. Ben dus ook benieuwd naar de ervaringen en lees om die reden graag mee ;-).

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 00:14

Ervaringen met een cursus gevraagd dus ik verplaats dit topic even naar het juiste forum.

BRT-->EA-GZ Diensten.

_iDj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:33

Ik heb ook een tijd geleden getwijfeld om iets van een cursus oid bij Akasha te doen, maar uiteindelijk is het er niet meer van gekomen. Eigenlijk zou ik het wel erg graag een keer doen. Ik ga er nog eens even over nadenken!