Ik ben in APRIL jarig geweest en heb de dag na mijn verjaardag een biothane halster en een biothane klikhoofdstel besteld. In totaal €91,- incl verzenden. Ik heb gelijk een bevestinging gekregen van mijn bestelling. 23 MEI heb ik gemaild hoe het met mijn bestelling zat, omdat ik nog steeds niks ontvangen had en ook nog niets gehoord. Ik kreeg toen een ail terug dat er iets mis was gegaan, maar dat ik eerst moest betalen. Ik braaf betaald. 28 JUNI heb ik een mail gestuurd dat ik nog steeds niks gehoord heb en ook niets had ontvangen. Vorige week heb ik zowaar mijn pakketje ontvangen. Veel te laat, hij past niet, en imo komen de kleuren ook nog niet eens overeen.
Ik heb een mail gestuurd met foto`s om te laten zien dat hij echt niet past. Achter haar oren zit hij zo strak dat het vel er overheen knelt. Ik heb geschreven dat hij niet past en dat ik totaal niet te spreken ben over de service. Ik heb niet eens een briefje erbij gekregen ofzo met excuses. Dat was voor mij ook reden om te zeggen dat ik mijn geld terug wil.
Heel frappant krijg ik een mail terug dat hun policy met op bestelling gemaakte Marylot producten is dat, wanneer het product niet past, het vermaakt wordt in de gewenste maat. Vreemd, want er staat niks over deze uitzondering op de site.
Dit staat WEL op de siet:
Citaat:Ruilen/retourneren
Mochten de door ons geleverde artiekelen niet voldoen aan uw verwachtingen dan kunt u deze binnen 8 dagen terugsturen. Denk er hierbij aan dat de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de orginele verpakking dienen te zijn.
Er zijn bij terugzending drie mogelijkheden:
1. Wij hebben een ander artikel geleverd dan u besteld had. In dat geval zijn de kosten van terugzending en het toesturen van het juiste product voor ons.
2. Wij hebben een artikel gestuurd dat niet de juiste maat heeft. In dat geval zijn de kosten van terugzending en het toesturen van het juiste product voor u.
3. Het artikel voldoet niet aan uw verwachtingen. In dat geval zijn de kosten van terugzending voor u.
In mijn ogen is het (in ieder geval in deze situatie) sowieso belachelijk. Ik ga echt niet nog een keer iets opsturen om vervolgens nog langer te wachten op mijn halster/hoofdstel. Ik had hem al lang willen hebben. Dit heb ik ook gemaild weer, en zowaar vanaf dit punt hoor ik ineens niks meer. Ik ben het wachten zat en wil iedereen behoeden voor dit gezeik! Ik had ook graag van te voren willen weten dat het zo zou gaan, dan had ik niks besteld.

) en geen problemen.
Bakstukken en het ringetje voor je halstertouw. Die gedeelten zijn dan met die persoon mee gegaan voor herstel/vervanging .. Heb nooit wat teruggehad .. Géén idee of dit aan Goedhard ligt of aan die tussenpersoon .. na een tijd is het allemaal verwaterd en nu durf ik er ook niet meer over te beginnen
Toen heb ik eens een hoofdstel gekregen om te testen, was ook biothane maar breder dan de gewone (en ook niet glanzend), dit zou toen nieuw zijn voor de wat stevigere dieren zeg maar, ik moest het maar eens proberen .. Dat hangt hier nog steeds, dus eigenlijk heb ik zeg maar wel een vervanging van mijn hoofdstel ... alleen niet de kleur die ik zo mooi vond 

.
.