[gz] Gezocht paardenbus verhuur overijssel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

damden

[gz] Gezocht paardenbus verhuur overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 12:59

Hoi, zoek me gek op Google, maar kan niets vinden over het verhuren van een paardenbus in Overijssel, liefst zo dicht mogelijk bij Deventer, anders bij Enschede in de buurt (of daartussen).

Ben dus op zoek naar z'n busje waar je 2 paarden in kunt vervoeren, die je mag besturen met een 'gewoon' b-rijbewijs.

angell81

Re: [gz] Gezocht paardenbus verhuur overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:03

Hoi, ik heb me ook rot gezocht en geen 1 kunnen vinden. jah in noord brabant en noord holland.
Hou je topic even in de gaten:)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:45

TAO -> EA-GZ

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:02

de term paardenbus is waarschijnlijk niet juist, kijk eens op paardenvrachtwagen verhuur.
dan krijg je al meer hits http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... 80&bih=598

wordt lastig om er eentje te vinden, zoveel zijn die nl niet te huur.
Als je met twee grote paarden op stap wilt is het te overwegen om een gewone bestelbus te huren en daar een 2 paardstrailer achter te hangen. Het kan nl zijn dat het laadvermogen van zo'n B rijbewijs vrachtwagentje net te weinig is om 2 paarden in te zetten.

Limgardur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 01:52

Google eens op Horse 2 move in Emst! Daar heb ik een keer 2-paards wagen gehuurd. Was een fijne en luxe auto waar de paarden makkelijk in gingen en er veel bergruimte was...