Ervaringen stal Bartels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daydream27

Ervaringen stal Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 11:44

Hoi! Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met stal Bartels. Mijn paard gaat een maandje bij hun training en nou hoor ik veel verschillende verhalen. Aan de ene kant natuurlijk de mega goeie verhalen, ik bedoel wie wil dat nou niet; les van Imke of Tineke. Maar er zijn ook veel mensen die zeggen dat mijn paard dan enkel getraint zal worden door de stalruiters, of dat ie überhaupt zn stal niet uitkomt.

Nou ik ben benieuwd! Brandt los..!

Revanches

Re: Ervaringen stal Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:38

VSW-->EA-GZ-Diensten

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:40

waarom vraag je niet aan hen zelf wie het paard gaat trainen ?
ik denk dat dat namelijk het meest resultaat geeft.

Dobel

Re: Ervaringen stal Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:41

natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dit zelf doen.. je betaald immers voor hun kunde omdat je hun kunde kent.. of dit echt gebeurd weet je niet daarom vraagt de TS het

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 12:14

ik neem an dat als je je wensen duidelijk van te voren kenbaar maakt en alles vooraf goed met hun bespreekt
dat ze er dan ook rekening mee houden.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:52

Volgens mij ligt dat er gewoon aan wat je betaalt..volgens de website kunnen paarden zowel door Tineke of Imke als door de stalruiters bereden worden maar is het gewoon veel duurder als ze er zelf opklimmen.

Lijkt mij ook dat als je je paard daar in training zet, je van te voren afspreekt wat ermee gebeurt...Persoonlijk denk ik dat het merendeel van de trainings (dus niet wedstrijd) paarden niet door Tineke en zeker niet door Imke zelf worden gereden, die hebben wel genoeg te doen. Evengoed zijn de stalruiters daar ongetwijfeld ook heel goed!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:20

ik zou dit gewoon aan hun zelf vragen, volgens mij zijn ze er heel eerlijk in, tijdens de trainingsweken zijn alle trainingen bij te wonen dus veel geheimen zijn daar niet.