Ik vraag me idd af of het wel toegestaan is in België en Nederland. Zal ik eens opzoeken.
cowboy_des
Geplaatst: 10-07-11 12:07
Beste,
Waarom zou het in Belgie verboden zijn, houd wel rekening met F.E.I laussane, Ook ben ik al jaren bezig, om de sporten die allen met rodeo te maken hebben te laten erkennen door de F.E.I. De vraag van de F.E.I. is dus duidelijk geweest tegen over mij, om in elk land een school te hebben waar men het beoefend in Europa, en minstens 10.000 leden, over het ganse Europese continent, dus nog veel werk aan de winkel. wil je een rodeo organiseren kan je die ook doen via rodeo america, aansprakelijke contractor is Dieter Brand, dus zo lang de rodeo sport niet is erkend als sport in Europa, kan men geen verbod of regeling opleggen, omdat ze deze reglementering uiteraard niet bezitten, men dient enkel een plaats en de burgemeester etc... vragen het te kunnen doen, op de lokatie die je op het oog hebt, wel dient er normaal altijd een aangestelde dierenarts naar keuze te zijn, voor geval problemen met dieren. laat je ook zeker niet beinvloeden door al die kwezels van dieren rechten organizaties, want die strooien dus roet in je plannen.