Ervaringen Zadelmakers/Passers Regio Groene Hart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mairead

Ervaringen Zadelmakers/Passers Regio Groene Hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 07:19

Hallo Bokkers!
Na lang wikken en wegen toch maar besloten om een topic te plaatsen.
Het is de bedoeling dat ik dit jaar nog aan een nieuw zadel wil voor mijn ronde Fjordenmerrie zonder schoft.
Zadels hebben op haar gauw de neiging om naar voren te schuiven.
Momenteel rijd ik met een Wintec 500 veelzijdigheids-zadel.
Het is nog niet zo lang geleden nagekeken en opgevuld; maar echt ideaal is het nog niet.

Ik zit te denken aan een dressuurzadel, omdat ik het idee heb dat je daarmee meer schoudervrijheid hebt voor het paard.
Ik wil graag meerdere zadels kunnen uitproberen en ik wil bovenal kijken naar middenklasse zadels (tot ongeveer €1000). Dus ik zoek een bedrijf met veel merken in het assortiment.
Ik zou eigenlijk graag een Tekna zadel willen uitproberen; dus het zou mooi zijn als dat merk in het assortiment zou zitten bij de zadelmaker/zadelpasser die ik kies.

Ik woon op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland, regio Groene Hart. Het liefste zou ik iemand willen laten komen die een beetje uit deze buurt komt. Dat drukt ook eventuele voorrijkosten.

Opties van bedrijven die ik al in gedachten heb, welke ook Tekna verkopen:
- Epplejeck (Heemskerk is meest dichtbij zijnde vestiging)
- Mr Ed
- Atorka (Maar deze lijkt niet zon breed assortiment te hebben)
Ik ben op zoek naar ervaringen met zadels en de service van deze bedrijven, maar als jullie andere suggesties hebben (hoeft niet persé met Tekna in het assortiment), neem ik die ook mee! :)

knollentuin

Re: Ervaringen Zadelmakers/Passers Regio Groene Hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:28

probeer eens heleen van dijk ,zij is van happy-horseadvies.nl een hele eerlijke goede en rustige zadelpasser
ze komt geloof ik uit loenen, heeft een aantal merken is assortiment maar geeft ook pasadvies

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:05

knollentuin schreef:
probeer eens heleen van dijk ,zij is van happy-horseadvies.nl een hele eerlijke goede en rustige zadelpasser
ze komt geloof ik uit loenen, heeft een aantal merken is assortiment maar geeft ook pasadvies

Goeie ervaringen mee!

Tanja

Re: Ervaringen Zadelmakers/Passers Regio Groene Hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:44

Ervaringen met zadelmakers/passers gezocht dus geen INF topic, ik verplaats het even.

HAR-->EA-GZ Diensten.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 07:46

knollentuin schreef:

Hoewel de website van happy-horseadvies er erg goed uitziet, is het toch verder weg dan ik in gedachten had...
Dat lijkt me gewoon niet praktisch als er in de toekomst nog wat aan het zadel moet gebeuren en iemand moet helemaal vanaf de andere kant van het land komen...

Zijn er nog meer ideeën of ervaringen?