Ervaringen Pensionstal Groenraven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jdkruijff

Ervaringen Pensionstal Groenraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 18:04

Hi Allemaal,
is er iemand die mij meer kan vertellen op Pension stal Groenraven in Houten ?
Op het eerste gezicht een super stal maar wat zijn de ervaringen ?
Groetjes Jolanda

Vjestagirl

Re: Ervaringen Pensionstal Groenraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:07

Het kost ruim €360 per maand en je paard gaat maar 2 uur per dag naar buiten... Voor dat geld kun je in die omgeving iets veel diervriendelijkers krijgen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:05

VSW-->EA_GZ-Diensten

hmarjolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:54

Idd. duur en nauwelijks een mogelijkheid om buiten te staan. Paddock in de winter in het weekend vrijwel altijd bezet (behalve ´s ochtends heel vroeg) en naar mijn menig te klein. 1 galopsprong en ze staan aan de andere kant.
Eigen (anders dan standaard) voer kost extra, ook de keuze hooi of kuil kan je extra geld kosten. Ook worden de paarden zonder overgang van het ene kuil op het andere gezet -> diarree, koliek en hoefbevangenheid was het gevolg in deze periode.

Wel veel mogelijkheden om te rijden op goede bodem + zeer ruime zadelkasten. Stallen worden goed gestrooid.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 12:46

Ik heb er ruim drie jaar met veel plezier gestaan en mijn toenmalige paard er ook gekocht. Mooie accommodatie en hele fijne bodems. Zelfs met veel regen ligt de buitenbak er vrijwel altijd super bij. Je hebt nu ook die recreatieplas daar waar je kan gaan rijden na een klein stukje langs de weg. Ik heb zelf wel altijd het bos heel erg gemist. Als je wedstrijden rijdt of wil gaan rijden is het super omdat ze twee keer per maand wedstrijden organiseren. Poetsplaatsen zijn ruim en dichtbij de zadelkamer dus je hebt eigenlijk alles wel bij de hand. Ennn het is erg gezellig :j

Verder is het zeker prijzig inderdaad en er zijn nog een aantal dingen die bovenop de standaardprijs komen zoals buitenzetten en het gebruik van de molen etc. Ik stond destijds all inclusive, wat inhield dat ze mijn paard dagelijks voor me in de molen, paddock en het land zetten, en dat liep alweer tegen de 450 euro p/m. Maar volgens mij bestaat dat all in abonnement niet meer en moet je gewoon overal apart een abbo op nemen. :P Dat is samen met de beperkte mogelijkheden voor weidegang wel iets om rekening mee te houden (al moet ik zeggen dat de mijne vaak zowel in de paddock als in de wei ging en dus wel wat langer buiten stond dan die twee uur)

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:12

Ik ben er vandaag geweest en ik vond de stallen er erg goed uitzien. Veel stro, schoon en ook de binnenbak was erg schoon.
Ik heb de stal eigenaresse gesproken en ze was erg aardig. jammer alleen dat ik het niet kan betalen ;)