Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlauweSteen schreef:@Susyb, idd, ik heb gemerkt dat het vrij moeilijk is, het is inderdaad de bedoeling dat wij samen een paard willen, wij nemen alles heel serieus en zijn alles nog een beetje aan het uitvieguleren. Naar mijn idee is het prettiger eerst info te hebben en dan pas te vragen, iig, bij mijn moeder dan.
Citaat:Maar je rijdt pas een half jaar paard, bent nog maar 12 jaar en je wil nu al een eigen paard?
pmarena schreef:Met dromen is niks mis
Maar zonder een flink inkomen is een eigen paard gewoon niet haalbaar.
Als je ouders het niet zien zitten zul je moeten wachten totdat je wat ouder bent en zelf wat meer geld kunt gaan verdienen , dat heb ik en vele bokkers met mij ook gehad.
Je moet voor een eigen paard over het algemeen toch minimaal 200 euro per maand aan kosten rekenen als je zelf geen weiland / stal hebt
knabbelgirl schreef:Ik kom uit lelystad en meis, dit ga je niet vinden hier. Niet reëel. Vanaf 235 kan je héél misschien iets vinden. Maar lager absoluut niet
knabbelgirl schreef:Ja precies, meelopen in lessen etc. Hoe is het voeren reeel voor een jong meisje dat naar school gaat. Is nou niet echt veilig zo 's ochtends vroeg en de bak staat vaak genoeg onder water...
Elmars_Floor schreef:Is daar een wachtlijst voor? of kun je daar gewoon terecht?knabbelgirl schreef:Ik kom uit lelystad en meis, dit ga je niet vinden hier. Niet reëel. Vanaf 235 kan je héél misschien iets vinden. Maar lager absoluut niet
Ponyclub (enkel voor pony's)
Ongeveer 110 euro voor E pony (weet het niet uit mijn hoofd) kleinere pony's minder.
Bij stalling inbegrepen: Vlasvezel, kuil, weidegang, wormenkuur. Exclusief brok. Weidegang zomers 24/7, lente en herfst dag en in de winter enkel bij vorst.
Verplichting: Pony 1x meelopen in een lesje (niet te vergelijken met maneges) helpen met werkweekenden (klussen), corveerooster meedraaien (voeren en vegen van terrein)
Pony: Moet een merrie zijn, stokmaat van 1.15 tot 1.54m
Faciliteiten: Buitenbak en 3 paddocks.
Bos gelijk naast de deur en gebruik van de manege tegen betaling.
De paardenweitjes.
Hier moet je voor inschrijven (wachtlijst 8-10 jaar) en elk jaar inschrijfgeld betalen maar dan heb je goedkoop je eigen stukje grond. Dit zit onder de 100 euro..
Soms word er ook wel onderverhuurt maar officieel mag dat niet.
Groetjes
Elmars_Floor schreef:Momenteel is er een beste wachtlijst voor de ponyclub. Voor een pony in de toekomst kan je in ieder geval altijd aanmelden dat je interesse heb voor een box. Tegen die tijd ben je dan misschien aan de beurt.
Regels zijn aangepast en er mogen nu ook ruinen komen.