3 dagen geleden heb ik te horen gekregen dat mijn huidige zadel geen minuut langer meer op mijn haflinger kan liggen. Nu ben ik op zoek gegaan naar een massimo zadel en wil dat zadel graag proberen.
Green distance zou het proberen om gisteren en vandaag langs te komen, maar dat is helaas niet gelukt en zij is nu tot half juli op vakantie. Countrymill kan ook pas over enkele weken omdat ik niet met het paard naar hun kan rijden. De oude woonstal ging ook niet gemakkelijk was ook de komende 3 weken op vakantie en vond het daarnaast te ver rijden.
Nu wil ik mijn paard niet gaan stil zetten, maar wil wel graag een nieuw zadel.
Wie weet wie op zeer korte termijn een massimo zadel kan komen aanmeten in Schipluiden?
ik wil geen tweedehandszadel omdat ik graag eerst de zadels wil passen voordat ik iets koop. Hij heeft namelijk niet de makkelijkste rug.. Ik ben ook inmiddels voorzien!
Ja ik zag het staan, maar wil graag verschillende soorten massimo's passen om te kijken welke het beste ligt, als het al goed ligt anders heeft hij ook nog andere merkzadels.
Helaas is het gisteren niets geworden. Zo ongeveer 10 zadels op zijn rug maar had niet het idee dat er iets passends tussen zat.. Ik ben dus weer op zoek naar een nieuw zadel.. Als iemand nog tips heeft voor een goede zadelpasser in Zuid-Holland?