Gezocht, Stalling omgeving Spaarndam/Zwanenburg/Spaarnwoude

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiSushi

Gezocht, Stalling omgeving Spaarndam/Zwanenburg/Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 12:09

Hoi (:

Ik ben aan het sparen voor een paard en nu ben ik alvast opzoek naar een aantal stallingen.
Ik kan niet echt heel veel geld eraan uitgeven en een bak erbij is wel een must (:
Ik woon in Halfweg en het moet wel op de fiets te doen zijn
Dus weten jullie een stal/boerderij/of iets anders in Zwanenburg/Halfweg/Spaarnwoude/Spaarndam/Haarlem/ of ergens in die buurt
dan hoor ik het graag met graag de prijs per maand erbij, en als het kan wat er allemaal bijzit (bak? krachtvoer? etc)

x

Yelly

Re: Gezocht, Stalling omgeving Spaarndam/Zwanenburg/Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:44

Goedkope stalling is hier in de buurt niet zo heel makkelijk te vinden (ik heb in Zwanenburg gewoond, nu in Haarlem).. Of je moet geluk hebben en goedkoop bij een boer of iets dergelijks terecht kunnen.

Je zou in Vijfhuizen eens een rondje kunnen maken, daar zitten aardig wat stallen geloof ik. Ik weet niet of Hoofddorp voor je te doen is? Bij de IJweg zitten er namelijk ook redelijk wat, richting Hoofddorp.

Manege Spaarnwoude is qua afstand ideaal voor jou denk ik. Ik heb daar altijd met veel plezier gereden (bijrijdpaarden stonden daar), maar de stalling is daar niet goedkoop en er zijn echt heel weinig mogelijkheden om je paard buiten te zetten.

Ik sta op stal Aerdenhout. Daar komen de paarden lekker elke dag buiten (wordt voor je gedaan) en voer en dergelijke zit er allemaal bij :) Ook wordt er voor je uitgemest. Vanaf Halfweg is dat alleen wel ver fietsen :D

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:08

Bij ons op stal komt er per 1 juli een box vrij, en dat is zeldzaam. (11 boxen) Het is in Halfweg. Een boerderij vlak bij de spoorweg overgang. 215,- per maand. Maar daar moet je snel bij zijn. Want 2x met je ogen knipperen en de box is weg. :+

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:30

VSW-->EA-GZ Diensten.

SteffiSushi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 09:36

Hoi Darkness,
Waar is die stal precies als ik vragen mag (:
Als je de spoorweg overgang meteen links gaat de dijk op ? of juist naar rechts richting de woonboten?
(of misschien de hele andere kant op )

Stal Aerdenhout valt nog over na te denken.
Ik zit ten slotte in haarlem op school dus ik zou op sommigen dagen uit school meteen kunnen komen.
(:
alvast bedankt

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:37

Je kunt ook eens informeren bij Marco Zandvliet. Zit aan de Inlaagpolder in Spaarndam.

SHARONxSTAR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:42

Misschien een beetje laat,
maar je zou ook altijd nog langs de osdorperweg kunnen rijden en een beetje rond vragen.
Ook op de Ijweg in Zwanenburg zou ik even rondkijken veel mensen met stallen in de tuin enz.
Ik weet niet of Boesingeliede te ver voor je is, maar daar heeft mijn tante een aantal boxen aan huis ik zou voor je kunnen informeren. :j

kirstieub

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:12

ik ben opzoek naar een stalling voor een paard maar weet nii zo goed waar het het beste kan en mag ook niet te duur zijn anders mag het niet van me moeder en het leifst in spaarndam maar als iemand iets weet heel graag

boogiezero1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:11

Badhoevedorp te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:33

Weet niet wat voor paard je hebt? Zandvliet in Spaarndam heeft nog wel een plek, hele dag buiten, PRIMA hooi, en een normale prijs voor randstad-begrippen.