[GZ] Springles Zuid Limburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

[GZ] Springles Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:24

Hallo,

Ik zou graag ergens serieuze springlessen willen gaan volgen om me meer op het springen te richten.
Ik beschik helaas niet over een eigen paard waarmee ik serieus kan springen, dus instructie aan huis gaat het niet worden.

Ik hoopte dat hier op bokt iemand misschien ergens een stal of manege kent waar ik -liefst privélessen- kan volgen in springen.
Mijn niveau ligt nu rond de meter, maar dan wel met een Fjord kruising, dus met een paard dat er beter voor gebouwd is, kan ik zeer zeker ook wat meer. Ik ben nu 16 jaar oud en heb ongeveer 4 jaar rijervaring, maar ik ben absoluut niet bang aangelegd, en ben op het moment bezig een Fell Pony door te rijden.

Op mijn huidige manege volg ik wel springlessen, maar ik wil graag dat mijn 'stijl' verbeterd.

Dus, weet iemand ergens in de buurt van Zuid Limburg(liefst omgeving Heuvelland, ik woon zelf in Wijlre, en het liefst zou ik gaan in een straal van 25km) een manege of stal -of misschien particulier- die mij springlessen wilt geven?

Groetjes, Tamara

Missmoonie86

Re: [GZ] Springles Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 10:51

Google eens op stal delisse. De eigenaar heet Olivier Delisse. Hele goede springstal en je kan daar privé les volgen op een van hun paarden. Moet wel zeggen dat het prijzig is maar dan heb je wel een goed paard en goede les ;)

Equisync

Re: [GZ] Springles Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 11:14

Als het inderdaad goede lessen zijn, is 20 euro voor een half uur nog niet veel.
Goedkoop is anders natuurlijk, maar ik wil best wat uitgeven als ik er ook echt wat aan heb ;)

Heb je ervaring met deze stal/de lessen?

AnnaSofievdn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-26 14:29

Heyy
Ik vroeg me af of stal delisse nog bestaat. Had het laatst opgezocht maar kwam niks naar boven. Ik ben namelijk opzoek naar springenlessen dus ik was hier aan het zoeken en zag stal delisse vaker naar boven komen maar het is wel al vijftien jaar geleden