Ik zoek een pensionstal in Amsterdam. Maar echt IN Amsterdam! mag wel 3 km erbuiten zijn maar echt niet meer want ik moet op de fiets . Maximaal 300 euro en met binnenbak, buitenbak, stapmolen, longeerkraal, paddocks en vol pension. Laat maar weten
Inderdaad succes! Wat de meeste van die faciliteiten heeft (behalve paddocks en dus elke dag aantal uurtjes buiten) zit boven je budget. Kijk kritisch wat je echt belangrijk vindt, want als de paarden wel naar buiten kunnen zijn jouw gewenste faciliteiten er niet en anders is je budget te laag (en paarden kunnen niet dagelijks los) .
misschien toch een paar kilometer verder weg.drie kilometer is niks op de fiets.en inderdaad misschien een paar eisen laten vallen.
mylene32
Geplaatst: 06-06-11 20:08
in amsterdam bestaat niet dan moet je al naar noord, diemen, amstelveen, zuidoost (de pwa manege), ... en idd je rijdt op de holl manege, misschien daar eens vragen
stal kahman is een stal die aan je eisen voldoet maar je budget is niet toereikend daarvoor. Binnen je budget val boer braam maar die heeft weer niet alle faciliteiten die je wil en is ook wel 25 minuten fietsen vanaf de pijp
Een gezellige kleinschalige pensionstal in Purmerend waar ik verzorg is misschine wel wat? we hebben genoeg weidegang en een buitenbak en paddock en vlak bij het bos en een park met ruiterpaden, ik hoor het wel !