Stalling en weidegang gezocht voor mijn mooie 3 jarige pinto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

davina_87

Stalling en weidegang gezocht voor mijn mooie 3 jarige pinto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 16:26

Voor mijn 3 jarige pinto ruin Deano ben ik op zoek naar een stalling in de buurt (Den Haag/Rijswijk/Delft/Voorburg max 10 km). Hij wordt binnenkort ingereden in Limburg en gaat rond juli/augustus weer bij mij in de buurt staan. Het is alleen niet makkelijk om een goede én gezellig stal te vinden.

Overdag weidegang met groepsgenoten vind ik erg belangrijk (ook in de winter moet hij buiten kunnen staan). Daarnaast is een rijbak, longeer/oefenbak ook noodzakelijk. Het is de bedoeling dat er over een aantal maanden een vriendin met haar 11 jarige kruising arabier erbij komt te staan.

Het liefst wordt er ook uitgemest, dit vanwege rugklachten (meerprijs vind ik niet erg).

Deano is een ontzettende knuffel maar kan op zijn tijd ook wel eens ondeugend zijn. Het is belangrijk om consequent te zijn, hij zoekt je grenzen op maar als je eenmaal zijn respect en vertrouwen heb gewonnen is het een braaf paard.

Wie o wie staat er op een leuke stal, weet een leuke stal of heeft er misschien zelfs binnenkort een plekje vrij??

Nienkex

Re: Stalling en weidegang gezocht voor mijn mooie 3 jarige pinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:50

dit staat hier verkeerd, moet bij EA, ik TeM even ;)

Revanches

Re: Stalling en weidegang gezocht voor mijn mooie 3 jarige pinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:48

VSW-->EA-GZ_Diensten