ik heb ongeveer 3 jaar geleden een paar gekocht bij stal kallenkoot in pesse waar ik super bij mee ben. maar toch was ik benieuwt of er nog meer mensen zijn met een paard hierweg? en of ze nog wel bestaan, omdat ik er niks meer over kan vinden op het internet
Ik heb in pesse de paardensportopleiding gevolgd, en dit is een erg klein dorpje. Ik heb nog nooit gehoord van Stal Kallenkoot .. lijkt mij dat zij anders wel contacten zouden hebben met deze opleiding als stage-bedrijf?
ik heb geen idee ze hadden eerst een internet site maar die is er niet meer. ze deden ook in en export van paarden
Stal_Asja
Geplaatst: 25-10-12 21:35
Hallo,
Ik ben benieuwd of deze stal nog bestaat. Ze hebben meerdere paarden van me gekocht voor export naar Denemarken. Altijd goed handel mee gedaan, geen nawerk en ze doen wat ze beloven. Weet iemand of het nog bestaat?
Gr stal Asja
paardje2013
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 21:44
hoi volgens mij bestaat het niet meer wel heeft zei nog paarden op marktplaats staan. ook ik ben zeer tevreden heb een leuk paard die inmiddels al 4jaar heb
ik weet dat Petra voor zich zelf wat paarden heeft staan. Willem kallenkoot heeft wel weer wat springpaarden begreep ik laatst. maar hoeveel en wat weet ik niet.
in de goede handel tijden verkochten ze heel veel paarden richting denemarken.
jammer vind ik het wel ze hadden altijd leuke paarden staan
Denise85
Geplaatst: 26-12-13 01:38
Ik heb ong. 5 jaar geleden een paard bij Willem Kallenkoot gekocht.... Grootste oplichter die er is... het (wat achteraf afgekeurd bleek te zijn) paard heeft hij terug maar mijn geld ....??? Ik wacht nog steeds op een hoop geld....
Koop dus niks bij hem !
Nadea99
Geplaatst: 06-06-16 22:56
Ik heb bijna 8 jaar geleden ook een paard bij stal kallenkoot gekocht Petra van den Tweel had die stal in die tijd, maar mijn paard bleek ook niet goed te zijn. Nou heb ik mijn paard wel gehouden omdat het een schat is, maar heb er wel verdriet van gehad en boosheid en veeeeel geld in gestoken, vind het jammer dat er mensen zijn die gewoon paarden verkopen terwijl ze niet goed zijn.